دکوراسیون

استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.
استفاده بهتر از فضا‌ها و دکور کردن اتاق کودکان یک هنر است که یادگیری آن کار سختی نیست. با کمی جستجو عکس‌های زیادی را می‌بینیم که هر کدام از آن‌ها برای استفاده از فضا‌های مرده به ما کمک کرده‌اند.
روف گاردن یا همان باغچه پشت بامی، بخشی از جزئیات طراحی‌های مدرن در آپارتمان و برج‌ها هستند که هر کسی میتواند یکی از آن را داشته باشد.
روش‌هایی آسان و مبتنی بر علم برای تبدیل یک فضای کوچک از فضایی کلاستروفوبیک (تنگنا هراسانه) به مکانی دنج وجود دارد. اجسام و نماد‌ها و اشکال گرد و خطوط منحنی با احساس شادی و خوشحالی مرتبط هستند و در مقابل پیکربندی‌های مورب و زاویه‌ای با احساس تهدید مرتبط می‌باشند. بخرید فرشی با طرح منحنی بیش از اشکال و طرح‌های هندسی توصیه می‌شود.
اگر می‌خواهید درباره اهمیت استفاده از نرده فرفورژه شیک راه پله بدانید، باید با کاربردها و مدل‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید. در گذشته مردم برای ساخت نرده‌های راه‌پله از چوب استفاده می‌کردند؛ اما امروزه ساخت نرده راه ‌پله فلزی گرد و فرفورژه جایگزین نرده‌های چوبی شده است.
اگرچه بازسازی خانه‌های قدیمی به علت صرف زمان و هزینه بالا ممکن است چالشی پر استرس و اضطرابآور به نظر برسد، داشتن یک طرح منظم و کارشناسی شده می‌تواند آن را به یک پروژه موفق تبدیل کند.
یکی از علاقه‌مندی‌های خانم‌ها داشتن یک کمد پر از لوازم آرایشی است، البته این مورد برای آقایان نیز صادق است! مثلا داشتن یک کمد پر از لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن‌های مختلف برای خانم و آقایی خوش‌آیند است؛ اما مسئله اصلی چگونگی چیدمان میز آرایشی به شکل مرتب و زیباست.
انتخاب رنگ فرش یک تصمیم مهمی است که باید به آن توجه داشت چراکه فرش یکی از مهمترین وسایل خانه است که سالیان سال از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین با توجه به روانشناسی رنگ‌ها سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون فعلی و آینده شما هماهنگ باشد و حس خوبی را القا کند، اما برای انتخاب رنگ فرش مناسب کافی است به نکات زیر توجه کنید.
یکی از نکاتی که در دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر است. رنگ‌ها نه تنها بر فضاهای داخلی تأثیر می‌گذارند، بلکه بر حالات روحی و احساسات افراد نیز موثر هستند. استفاده از رنگ‌های مناسب در دکوراسیون می‌تواند اثرات مثبتی بر فضای منزل داشته باشد.
رنگ بژ به عنوان یکی از رنگ‌های خنثی، در دکوراسیون داخلی محبوبیت بسیاری دارد. این رنگ آرامش و طبیعت آراسته را به فضا می‌بخشد و می‌تواند به طراحی یک محیط آرام و زیبا کمک کند. استفاده از رنگ بژ به تنهایی یا در ترکیب با رنگ‌های دیگر، امکانات بیشتری در ایجاد تنوع و تعادل در دکوراسیون فراهم می‌کند.
این ساختمان که از ساختمان پنتاگون در آمریکا بزرگ تر است و رکورد بزرگ‌ترین ساختمان اداری جهان را زده است، محل تجمیع صنعت الماس هند در شهر صورت در استان گجرات خواهد بود و ۷.۱ میلیون فوت مربع مساحت دارد.
جلوه و زیبایی منازل به هماهنگی طراحی شده بین لوازم و اثاثیه و رنگ آن‌ها بستگی دارد و باید با دقت انتخاب شود. وقتی متراژ منزل مسکونی کوچک باشد، طراحی دکوراسیون ساده نیست و شما برای انتخاب وسایل مورد نیاز با محدودیت‌هایی مواجه هستید. در این مطلب قصد داریم شما را با نکات بااهمیت دکوراسیون خانه‌های کوچک با وسایل ساده آشنا کنیم.
این روزها شاهد نصب و اجرای چمن مصنوعی در بالکن‌ها، حیاط، مراکز و باشگاه‌های ورزشی بسیار زیادی هستیم. چمن‌های مصنوعی با ساختار بی‌نظیر خود ضمن زیباسازی فضا از دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به چمن‌های طبیعی برخوردار هستند. برای اجرای این چمن‌ها باید مراحل خاصی را پشت سر گذاشته و نکات مهمی را رعایت کنید؛ اما این نکات چه هستند؟ در ادامه این نوشتار به بررسی بیشتر نکات نصب چمن‌های مصنوعی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
یکی از نشاط‌آورترین رنگ‌ها در دکور داخلی، رنگ زرد محسوب می‌شود. استفاده از این رنگ در طیف‌‎های مختلف طلایی، لیمویی، خردلی و … گرما و نور خورشید را به محیط می‌آورد. رنگ زرد روحیه را تقویت می‌کند و انرژی‌زا است. دکوراسیون داخلی زرد را می‌شود با بسیاری از رنگ‌های دیگر ترکیب کرد.
نصب کفپوش وینیل و به طور کلی هر کفپوش دیگری کاری تخصصی است و باید توسط افراد مجرب انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر در این کار تخصصی ندارید، از افراد ماهر کمک بگیرید و خودتان اقدام به نصب نکنید.