تا انتخابات

استاندار تهران از افزایش تعداد شعب اخذ رای در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: برای انجام فرایند اخذ رای بیماران قرنطینه‌ای، تعداد شعب سیار را افزایش دادیم. حدود ۴۲۵ صندوق سیار در استان تهران و ۳۰۶ صندوق سیار در کلانشهر تهران راه‌اندازی شده است.
با آغاز تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از امروز(پنجشنبه ۲۰ خردادماه سال جاری) ۲هزارو ۲۹۴ نفر در تهران برای کسب ۲۱ صندلی این شورا به مدت هفت روز در عرصه تبلیغات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ایده آقای رئیسی در مورد گشت ارشاد برای مدیران، نقطه عطفی در حوزه مدیریتی و رفع مشکلات در این حوزه به شمار می‌رود و هر مدیر و مسئولی باید بداند که اگر به وظیفه‌اش عمل نکند باید پاسخگو باشد.
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه های خود برای این انتخابات را در رادیو جوان تشریح کرد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر اقدامی که در کشور انجام می دهیم باید منفعتی برای جیب مردم داشته باشد و اگر قرار است اقداماتی در دولت انجام شود و نتیجه آن به فقر مردم ختم شود توفیقی حاصل نشده است.
سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی گفت: ایشان نسبت به هیچ یک از افراد ثبت نام کرده و احراز صلاحیت شده و هیچ یک از لیست‌های انتخاباتی، نفیا و یا اثباتا اعلام نظری نکرده‌اند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چندین بار در مناظره نخست و دوم ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد می‌داند، تحصیلات رقبای انتخاباتی خود را زیر سوال برد و مدرک تحصیلی را پیش کشید اما حالا مشخص شده که مهرعلیزاده مدرک دکتری مهندسی اقتصاد ندارد.
امروز که زنان ایرانی با توانمندی‌های علمی و مهارتی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، مدیریتی و البته مهارت‌های مادرانه و همسرانه متضمن حفظ و ارتقا امنیت سلامت خانواده و جامعه یعنی مهمترین دغدغه جهانی این روزها می‌باشند، بسی جای تاسف و هشدار است که در هیچ یک از مباحثات و مناظرات مهم و سرنوشت‌ساز انتخاباتی، به جز اشارات تک کلمه‌ای، به نقش و جایگاه تاثیرگذار زنان توجهی نمی‌گردد!
همیشه افراد پشت‌پرده، آدم‌هایی که قرار است با عناوین مختلف در میان دیدگان مردم قرار بگیرند را هدایت می‌کنند؛ پشت‌پرده‌هایی که عجیب‌تر از افراد نمایش داده شده مقابل چشم‌های ملت هستند.
زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مخالف مذاکره نبوده و تنش زدایی در روابط ایران و عربستان را مدنظر قرار می دهد گفت که شرایط را مهیا کرده که ایرانیان خارج از کشور راحت به ایران رفت و آمد داشته باشند.