انتخابات

معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات گفت: این‌طور نیست که هر کسی پای صندوق نیامد، با نظام نیست چون ممکن است کاندیداها، مورد سلیقه فردی نباشد اما با جهاد تبیین باید تشویق کنیم مردم بیایند و در انتخابات مشارکت کنند؛ این موضوع به امنیت و استحکام کشور کمک می‌کند.
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جریان‌های انقلابی اگر بخواهند موفق باشند، باید به سمت وحدت بروند اما وحدت خودش هدف نیست‌ بلکه وسیله است و باید با حفظ اصول به سمت وحدت حرکت کنیم.
سیدمحمد حسینی گفت: ما بنا نداریم از فرد یا لیستی حمایت کنیم ولی دلایل و ضرورت های مشارکت به خوبی تبیین شود.
اگر چه تسنیم نوشته بود که «اخبار پس از تایید محمدباقر نوبخت و علی مطهری حکایت از این دارد که حسن روحانی و علی لاریجانی احتمالا در تهران لیست انتخاباتی مشترک می‌دهند.» اما به‌نظر نمی‌رسد لاریجانی قصد ارایه لیست مشترک با روحانی داشته باشد.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان از رویکرد انتخاباتی صداوسیما انتقاد کرد و نوشت: مهیج کردن فضای سیاسی و بسترسازی برای افزایش مشارکت نیاز به زمینه‌چینی‌هایی دارد که فرآیندش ماه‌ها قبل از انتخابات آغاز می‌شود.
معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه انتخابات آثار ملی و فراملی دارد بیان کرد: نگران زخم زبان ها نباشید؛ همه دستگاه‌ها طبق قانون عمل کنند تا مشارکتی که در کلام رهبری آمده، محقق شود.
رئیس جمهور پیشین ایران در دیدار با فرهنگیان گفت: من فکر نمی‌کردم بعد از بیانات اخیر مقام معظم رهبری، این همه نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی را ردصلاحیت کنند.
رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در حکمی اسدالله بادامچیان را به‌عنوان رئیس ستاد مرکزی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
سازمان آگهی های پرسون