انتخابات

اعتدال و توسعه همانند دورانی که سکان پاستور را در اختیار داشت، نه وارد دعواهای اصلاح‌طلبانه می‌شود و نه در موضعگیری‌ها چنان رفتار می‌کند که به اصطلاح دست خود را رو کند.
از هم اکنون تا روز انتخابات همه مسئولان کشور از دولت گرفته تا مجلس و دستگاه قضایی متعهد شوند هیچ سخنی که از آن که بوی اختلاف، دوقطبی یا نشانی از ناامیدی را به جامعه تزریق کند بر زبان جاری نکنند که مردم به جهت این سخنان و اظهارات غیر مسئولانه، احساس ناخوشایند پیدا کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: نمی‌خواهم ادعا کنم اگر انتخابات آزاد، رقابتی و سالم بود حتماً اصلاحات رأی می‌آورد، ما چنین ادعایی نمی‌کنیم ولی آنهایی که ادعا می‌کنند شما مرده‌اید و زمینه‌ای ندارید، اگر جریان اصلاحات مرده چرا از آن و اسمش می‌ترسید؟ بگذارید کاندیداهای آنها بیایند و رقابت کنند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به داغ شدن فضای وعده‌های انتخاباتی، گفت: نامزد‌ها در تبلیغات خود از وعده‌های خلاف واقع که در چارچوب اختیارات و قانون نمی‌باشد پرهیز کنند.
حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال این هستند که مردم را از حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود نا امید کنند، گفت: لذا نامزدها و مسئولان باید به مردم امیدواری دهند و طوری عمل کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود.
رقابت لیست‌های انتخاباتی که معنای رسیدن به نتیجه را دارد و نتیجه از آن حاصل خواهد شد در سایه مشارکت و حضور مردم در انتخابات معنا و مفهوم پیدا خواهد کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: اینکه اصولگرایان چه زمانی و به چه صورتی به لیست واحد برسند و یا اگر لیست‌های متعددی هستند، نقاط اشتراک زیاد باشد، اینها مباحثی هستند که هنوز زود است بتوان در مورد آنها قضاوت کرد.
روحانی که نشان داده استاد عوض کردن جای متهم و محقّ است، این‌بار نیز به جای آنکه پاسخ دهد چرا وضعیت کشور را به آن سرمایه اجتماعی ضعیف شده و حداقلی رسانده و معیشت مردم را گروگان مسأله خارجی کرده بود، حمله می‌کند که چرا انتخابات‌هایی که در انتهای دولت وی بوده، پرشور نبوده است؟!
علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: شور و نشاط انتخاباتی با فعالیت نامزدها حاصل می‌شود. دست نامزدها را برای تبلیغات باز بگذارید.
محمدرضا باهنر گفت: حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدرتمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شوم، چرا که عمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌ام جا خوش کرده است، به ۴۰ سال می‌رسد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تمرکز اصلی دشمن در سال ۸۸ بحث تقلب بود و عوامل مستقیم و غیرمستقیم خود را فعال کرده بود تا بتواند نقشه‌ی خود را اجرا کند.
سازمان آگهی های پرسون