عضو فراکسیون انقلاب مجلس:

رضایتمندی به حضور پررنگ مردم در انتخابات منجر می‌شود

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از موارد امکان دارد که به اهداف مورد نظر نرسیم اما با این حال اگر نمایندگان و مسئولان این اهداف را پیگیری و دنبال کنند، سبب رضایتمندی مردم خواهد شد و این رضایتمندی به حضور پررنگ مردم در انتخابات منجر می‌شود.
تصویر رضایتمندی به حضور پررنگ مردم در انتخابات منجر می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا حاجی بابایی درباره اهمیت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام اسلامی، یک نظام مردمی است، اظهار داشت: مهمترین مولفه حاکمیت، مشارکت مردم در همه بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

وی افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور سبب افزایش اقتدار و امنیت برای نظام اسلامی شده و زمینه ارتقاء شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دیگر بخش‌ها را در کشور فراهم می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر اینکه باید رویکرد همه مسئولان، نمایندگان و سایر نهادها به سمت افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد، تصریح کرد: بر همین اساس نمایندگان مجلس مکلف هستند در جهت افزایش خواسته‌های مردم مانند ارتقاء عدالت اجتماعی، بهبود معیشت آنها و افزایش جایگاه و شأن مردم در حکمرانی کشور اقدامات لازم را انجام دهند به نحوی که این موضوع برای مردم ملموس شود.

حاجی بابایی اظهار کرد: در برخی از موارد امکان دارد که به اهداف مورد نظر نرسیم اما با این حال اگر نمایندگان و مسئولان این اهداف را پیگیری و دنبال کنند، سبب رضایتمندی مردم خواهد شد و این رضایتمندی به حضور پررنگ مردم در انتخابات منجر می‌شود.

وی همچنین درباره نقش احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: هر میزان که تلاش شود، بینش‌ها و نگرش‌های گوناگون طبق موازین اسلام و قانون اساسی در انتخابات حاضر شوند، حس انتخابات آزاد در بین مردم تقویت می‌شود تا آنها نیز بتوانند به فردی که در نظر دارند، رأی دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره اینکه آیا عملکرد مجلس یازدهم به نحوی بود که سبب تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی شود، گفت: مجلس یازدهم در این مدت اقدامات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، سلامت و خانواده انجام داده است اما این اقدامات قابلیتِ تقویت، بهبود و ارتقاء دارد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: باید تلاش بیشتری در فرصت باقیمانده تا ۱۱ اسفندماه امسال انجام شود تا امید، نشاط و شادابی توسط نمایندگان و مسئولان در بین مردم افزایش یابد که این رویکرد افزایش اعتماد بین مردم و حاکمیت را به همراه دارد.

منبع: ایرنا

598924