انتخابات

علیرضا زاکانی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افکار عمومی را به بازخوانی وقایع دوران ریاست جمهوری حسن روحانی دعوت کرد.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران گفت: برگزاری تجمع انتخاباتی در استان تهران بدون هماهنگی با فرمانداری‌ها، ممنوع است.

یک کارشناس حوزه تعاون با اشاره به مغفول ماندن موضوع تعاون در اظهارات نامزدهای ریاست جمهوری تصریح کرد: در مناظرات آینده حتما به بخش تعاون اشاره شود تا تعاونگران درخصوص برنامه های نامزدها بهتر تصمیم گیری کنند.

ادعای کذب قاضی زاده هاشمی درباره روحانی روی آنتن تلویزیون

تحریف یک اتفاق آنهم بعد از ۹ سال؟!

برای این ادعا باید به تاریخ سفرها برگشت؛ طبق خبری که خبرگزاری ایرنا، سی‌ام دی ماه ۱۳۹۴ منتشر کرد، «شی جین پینگ رئیس جمهوری چین دوم و سوم بهمن ماه سال جاری در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی به تهران سفر می‌کند. این سفر در پاسخ به سفر رسمی سال گذشته حسن روحانی به چین انجام می‌گیرد.»
سید حسن خمینی گفت: انتخابات به عنوان‌ یکی از مظاهر حرکت‌ ملی و حرکت مردمی، برای‌ جمهوری اسلامی، ایران، فردای این مملکت و حل مشکلات، مثل‌ آب برای‌ ماهی است. حضور مردم یک امر بسیار مهم است که ان شاء الله واقع شود.
معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: من هم رد صلاحیت شدم اما ذره‌ای تردید ندارم که باید با رای خود نشان دهیم که ایران نیاز به تحول دارد. این تحول از انتخاب فردی آغاز خواهد شد که می‌داند ایران نیازمند تحول است و دکتر پزشکیان واجد چنین ویژگی‌ است.
نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نامزدی که بیشترین رای و سرمایه اجتماعی را دارد رئیس جمهور شود، نماینده قشر عظیمی از مردم ایران خواهد شد. بنابراین کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند هم به خودش و هم به دیگران ظلم کرده است.
مناظره انتخاباتی «کافه خبر» با حضور محمود صادقی چهره اصلاح طلب و حامی مسعود پزشکیان و موسی غضنفرآبادی، چهره اصولگرا و از حامیان قالیباف برگزار شد، مناظره ای داغ، جذاب و خواندنی.
«محاسبات ما این بود که باید بنزین را تک‌نرخی کنیم، تمام معادلات‌مان هم با 1500 تومان بسته شده است. دولت ممکن است چیزی بالغ بر 20 تا 30 همت ضررکند، ایرادی ندارد.» این بخشی از اظهارات علرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، در نشست انتخاباتی او در روز گذشته بود.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی امشب ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ در میزگرد اقتصادی انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: اقتصاد مسئله مهم امروز کشور و دغدغه جدی مردم است. کارشناسان و مدیران از گرفتاری‌ها باخبرند اما مردم با گوشت و پوست خود این گرفتاری‌ها را لمس می‌کنند.
سازمان آگهی های پرسون