سعید جلیلی:

فرهنگ غدیر، فرهنگ همت بلند و نگاه به قله هاست

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرهنگ غدیر، فرهنگ همت بلند و نگاه به قله هاست و در فرهنگ غدیر اکتفای به حداقل‌ها جایی ندارد.
تصویر فرهنگ غدیر، فرهنگ همت بلند و نگاه به قله هاست

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید جلیلی عصر امروز دوشنبه چهارم تیر در میان جمعی از طرفداران خود در میدان آیینی امام حسین (ع) ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: غدیر یعنی فراخوان به قله‌ها و بهترین‌ها را برای ادامه مسیر انتخاب کردن، یعنی به حداقل ها اکتفا نکردن.

وی افزود: هرکس بخواهد نگاه حداقلی را اجرا کند حتما از غدیر فاصله گرفته و ملتی که آموخته فرهنگ غدیر است به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کند چرا که صاحبان همت کوتاه از غدیر دورند.

جلیلی با بیان اینکه ملت نشان داد انتخاب جمهوری اسلامی براساس یک آگاهی جدی بود، افزود: برای رسیدن به قله باید مردم به میدان بیایند و حاضر شوند و قیام کنند و نشان دهند که راه علی (ع) امروز یاوران جدی دارد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز ما در آستانه یک انتخاب دیگر قرار داریم . انتخابی در راستای انتخاب قبل و در راستای انتخاب بزرگی که ملت ما با انقلاب اسلامی انجام داد. ملت ما جمهوری اسلامی را انتخاب کرد که مردم تعیین کننده هستند. همه دنیا امروز اعتراف دارند که روز جمعه (هشتم تیرماه) نتیجه را مردم انتخاب خواهند کرد.

وی اضافه کرد: امروز خود دشمنان بیان می‌کنند که در بسیاری از عرصه‌ها نمی‌توانیم نفوذ کنیم زیرا جمهوری اسلامی در برابر آنها می‌ایستد. ملت ایران انتخاب بزرگی کرد و موفقیت‌هایی را رقم زد.

منبع: ایرنا

693974