انتخابات

یکی از حقوقی که در مردم‌سالاری دینی برای مردم متصور است، حق انتخاب است. مردم طی فرایندی که بر اساس قانون تنظیم شده است، حق دارند مسئولان مناصب مختلف را در کشور انتخاب کنند، بنابراین انتخاب به عنوان یک حق برای تمام شهروندان و اتباع ایران اسلامی در قانون اساسی پیش‌بینی شده است.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا نوشت: نایب وزیر کشور دیروز گفته است" اجازه نمی دهیم سلامت انتخابات مخدوش شود." این اراده آقای وزیر را باید تحسین کرد و برای او آرزوی توفیق داشت. اما سلامت انتخابات چگونه تامین می‌شود ؟

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

هرگونه فعالیت تبلیغاتی انتخاباتی از ساعت ۸ صبح پنجشنبه ممنوع است

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۷ تیرماه به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.
آخرین نظرسنجی منتشر شد؛

کدام نامزد صدرنشین است؟

نتایج موج چهارم(۴تیر) نظرسنجی موسسه افکار سنجی ملت مرکز پژوهش های مجلس در خصوص مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.
آخرین روز از برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در تلویزیون به دو نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری اختصاص خواهد داشت و بدین ترتیب برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها با این دو برنامه در تلویزیون به پایان می‌رسد.
محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: هر قدر با ۱ میلیون شغل ایجاد کردند، ۴ میلیون خانه ساختند، مرغ ۹ هزار تومن شد، دلار رو ارزون کردند، ماشین دست دوم وارد کردند، پینگ رو درست کردند و فساد رو جمع کردند؛ همونقدر هم وعده های الانشون اعتبار داره!
مسئول ستاد دانشگاهیان قالیباف، گفت: ۶ کاندیدایی که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند و امروز در حال تبلیغات هستتد، قابل احترام‌اند و این‌ها اشخاصی ولایی و انقلابی قلمداد می‌شوند، اما در این میان باید به گزینه اصلح رسید که به نظر من قالیباف با تخصص، تجربه تبحری که دارند، می‌توانند مسئولیت ریاست جمهوری را به درستی پیش ببرد.

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف با بیان اینکه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی کافی نیست به دنبال آن هستیم تا آنچه منافع عامه را مصون می‌دارد و از قدرت سوءاستفاده نمی‌کند رییس‌جمهور شود، گفت: کسی باید ریاست جمهوری را برعهده بگیرد که در بحث ناترازی درآمدها، زندگی با عزت ملت، ازدواج و مانند آن کارآمد باشد.

سازمان آگهی های پرسون