انتخابات

همواره در انتخابات به ویژه ریاست جمهوری مبنای رقابت تبلیغاتی بر این بوده که برای اثبات خود دیگری را تخریب و نابود کن، چنین فهمی از رقابت نه اخلاقی است نه حرفه‌ای که اگر هر کسی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود آگاه باشد دست به چنین کار غیر اخلاقی نمی‌زند.در واقع نظام تبلیغات انتخاباتی ما بیشتر مشارکت پران است تا مشارکت جمع کن.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خیلی مهم است، فرمودند: این‌که تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملاً اشتباهی است.
رئیس صداو سیما گفت: درمورد رعایت زمان در یک مناظره ۳ ساعته جا به جایی حدودا ۱۰ ثانیه‌ای رکورد خوبی است و عدالت رعایت شد. سعی شد دغدغه های مردم بصورت سوال از دو نامزد پرسیده شود.
معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: برای هر شخص ایرانی یا غیر ایرانی که در خارج از کشور با توهین و تهدید و ضرب و شتم هموطنان و ایجاد رعب و وحشت بین آنان، مانع حضور ایرانیانی شوند که می خواهند در انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور شرکت کنند، حسب گزارشات مردمی، وزارت امور خارجه، شاکیان خصوصی و اقدام مدعی العموم، پرونده کیفری تشکیل و تحت تعقیب قرار می گیرند.
سازمان آگهی های پرسون