انتخابات

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن دعوت از عموم مردم ایران برای شرکت در انتخابات روز جمعه ۱۵ تیرماه گفت: توقع این است که مشارکت خوبی را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شاهد باشیم.

سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته با حضور در ورزشگاه شهید بابایی استان قزوین در جمع حامیان خود به اهم برنامه‌های اجرایی پرداخت.

به نظر می‌رسد استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور از رویه‌ای یکسان –استاندارد- در اطلاع‌رسانی پساانتخابات و گزارش‌دهی پیروی نمی‌کنند. برای نمونه در استان‌های خراسان رضوی و هرمزگان برخلاف سایرین، درصد آرای کسب شده هر نامزد به‌جای تعداد رأی منتشر شد.
برای هر دلسوزی حتی اگر یک فرماندار کاربلد و مردم‌دار مسوولیت پیدا کند، مهم است و برای هر بی‌مسوولیتی رییس‌جمهور هم از میان بهترین‌ها انتخاب شود، ارزشی ندارد.
آیا وزیر ارتباطات صرفاً کارش کابل‌کشی است یا در فیلترینگ و رفع فیلتر هم صاحب اختیار است؟ با تغییر دولت‌ها آیا سیاست‌های حاکم بر اینترنت ایران می‌تواند تغییر کند یا نه؟ آیا وضعیت اینترنت در دولت مسعود پزشکیان با دولت سعید جلیلی متفاوت خواهد بود؟
شهردار تهران گفت: کسانی که برای جلب آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری بر طبل آزادی و رفع فیلترینگ می‌کوبند به سوابق خود نگاه کنند.

محمدجواد لاریجانی به سوابق کاری خود در عرصه سیاسی کشور اشاره و ابراز عقیده کرد: تحریم‌ها متعلق به آمریکا است و در اختیار ما قرار ندارد. باید اهرم‌ها و ظرفیت‌هایی که در اختیار خودمان قرار دارد را عملیاتی کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ایران گفت: انشاالله همه‌ شما با قوت به صحنه بیایید، انقلاب اسلامی یک روز باشکوه و با افتخار دیگر را انشاالله تجربه خواهد کرد.

سازمان آگهی های پرسون