دستگیری عوامل حمله به خودروی حامل صندوق رای

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای از دستگیری تیم تروریستی ۸ نفره در این استان خبر داد و اعلام کرد: این تیم تروریستی در شهادت شهدای حافظ آرای مردم در انتخابات هفته اخیر دست داشتند.
تصویر دستگیری عوامل حمله به خودروی حامل صندوق رای

به گزارش سایت خبری پرسون، در بیانیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه به خودروی حامل صندوق آرای مردم جکیگور شهرستان راسک در دقایق نخست بامداد نهم تیرماه، که منجر به شهادت و مجروحیت چند تن از مدافعان سرفراز امنیت شد که بلافاصله سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، عملیات گسترده و همه جانبه شناسایی و تغییر تروریست‌ها در داخل و خارج از کشور را به اجرا گذاشتند.

مجموعه اقدامات ترکیبی و چند لایه شناسایی و تعقیب تروریست‌ها طی چند مرحله در نقاط مختلف و مخفیگاه‌های متعدد جنایتکاران مزدور در سطح استان صورت گرفت.

آخرین مرحله آن در ساعت ۴ بامداد روز پانزدهم تیر ماه به اجرا گذاشته شد منجر به دستگیری هر ۸ عضو عملیاتی و پشتیبانی تیم تروریستی و کشف چندین قبضه سلاح و مهمات مربوطه نارنجک بیسیم دستی و مقادیر قابل توجهی مواد منفجره شد.

بر اساس اطلاعات موثق، هدایت تروریست‌های دستگیر شده از خاک یکی از کشورهای همسایه صورت گرفته و در حال فراهم آوردن مقدمات برای اجرای عملیات تروریستی گسترده در روزهای بعد بودند که با الطاف الهی و سرعت عمل دلاور سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

با درود به ارواح طیبه شهدای حافظ آرای مردم، اطمینان می‌دهیم که تنبیه سخت عوامل هدایت کننده تروریست‌ها، هرجا که باشند همچون گذشته در دستور کار بوده و مشمول مرور زمان نخواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

705727