تا انتخابات

رئیس ستاد انتخابات گفت: با توجه به اینکه در شرایط بیماری کرونا هستیم و وزیر کشور نیز رییس قرارگاه عملیاتی کروناست، توقع می رود، در ستاد ثبت نام پروتکل ها را رعایت کنیم؛ دیروز شاهد بودیم یکی از داوطلب ها پروتکل ها را رعایت نکرد.
پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی اختصاصی با پرسون:

رقبا ممکن است به صورت تکلیفی رای جمع کنند! / تاج‌زاده چارچوب اعلام شده برای انتخاب را ندارد

پزشکیان عنوان کرد: اگر مردم نخواهند در انتخابات مشارکت کنند طرف مقابل افرادی را دارند که به صورت ثابت پای صندوق‌های رأی می‌آیند و به صورت تکلیفی رأی می‌دهند و نهایتاً احتمال این‌که طرف مقابل رأی بیاورد و برنده انتخابات باشد، زیاد است.
تا صبح امروز 130 کاندیدا برای حضور در کارزار انتخابات ثبت نام کردند اما همچنان ثبت نام ادامه دارد و بیشتر چهره های سرشناس که جنجال انتخاباتی به راه انداخته اند، هنوز به خیابان فاطمی نیامده اند.
عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بستگی به تأیید صلاحیت‌ها دارد

عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: اگر داوطلبان بیشتری با عقاید مختلف تأیید صلاحیت شوند، انگیزه بیشتری در مردم برای مشارکت در انتخابات ایجاد می‌شود.
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: همه کاندیداهای جبهه اصلاحات ایران برای حضور در رقابت های انتخاباتی 1400 ثبت نام می‌کنند و تصمیم گیری این جبهه برای رسیدن به کاندیدای واحد به بعد از ایام ثبت نام موکول شد.
نایب رئیس مجلس که داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ است گفت که برای ثبت نام در انتخابات با دخترش و ابوترابی از نمایندگان مجلس و از فرزندان شهدا حضور می‌یابد تا بگوید با باندبازی های سیاسی مخالف است.
اکنون که خاطر دوستان دلواپس از نامزدیم آسوده شده، تقاضا می‌کنم به اولویت خودشان که کسب قدرت داخلی است بپردازند و بگذارند ما هم به اولویت خودمان که پاسداری از منافع ملی و رهانیدن مردم از تحریم‌های ستم‌بار آمریکاست تمرکز کنیم.
دومین روز از ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری طبق شیوه سال‌های آغاز شده و به نظر می رسد برخی چهره های مشهور سیاسی امروز به ستاد انتخابات مراجعه کنند.
ظریف به خاتمی و سید حسن خمینی:

کاندیدا نمی‌شوم

یک روزنامه نگار خبر دیدار ظریف با خاتمی و سید حسن خمینی را تایید کرد و از قول او نوشت که کاندیدا نمی شود.