تا انتخابات

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مسببین وضع اسفبار فعلی و حامیان آنها طلبکارانه به عرصه آمده‌اند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می‌پرورانند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: در زمینه عدالت ساختاری عدم توجه به شایسته‌سالاری مهم‌ترین مشکل ماست و تلاش می‌کنم کسانی که شایسته‌ترین افراد و معتقد عمیق به جمهوری اسلامی هستند را سر کار بیاوریم.

علی لاریجانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید تصور کرد با چند اقدام نمایشی پوپولیستی مسائل امروز ایران قابل حل است، کلید جادویی وجود دارد و یا با سوپرمن بازی می‌توان به راه حل رسید.
آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی، با صدور بیانیه‌ای از حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا با کمک همه مردم ایران، و در طلیعه گام دوم،"دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم.
یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نمی شود با افرادی که سال ها مسئولیت داشته و مسبب مشکلات هستند راه را ادامه داد. باور غلطی است که فکر کنیم این افراد می توانند مشکلات را حل کنند. آزموده را آزمودن خطاست.
مسعود پزشکیان با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

ایرادی ندارد که به نامزدهای نمادین و حتی نمایشی، نگاه همدلانه‌تری داشته باشیم. همه می‌دانند که این افراد برای حضور به عنوان کاندیدای واقعی نیامده‌اند، هم خودشان و هم مردم می‌دانند که اینها جنبه طنز دارند. حضور نمادین آنان فرصت است و نه تهدید. مردم نیز برمبنای این حضور این افراد، انتخابات را قضاوت نمی‌کنند.
لحظه به لحظه با آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات 1400؛

مسافران پاستور در صف ثبت‌نام/ رئیسی، هاشمی و لاریجانی هم ثبت نام کردند

قابل پیش بینی بود که در آخرین روز نام نویسی از داوطلبان ریاست جمهوری، شاهد حضور همزمان چهره های سرشناس باشیم. امروز علی لاریجانی و‌ محسن هاشمی همزمان و رأس ساعت ۸ صبح در وزارت کشور ثبت نام کردند.
حواشی روز چهارم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛

حضور کم‌رنگ چهره‌های مطرح در روز چهارم

چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری در حالی به اتمام رسید که ستاد انتخابات کم‌تعدادترین چهره‌های مطرح را تجربه کرد اما در عین حال شاهد پدیده‌ای بود که باید در تاریخ سیاسی کشور ثبت شود.
در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری؛

فرمانده سابق حفاظت اطلاعات ارتش ثبت‌نام کرد

دقایق پایانی روز چهارم ثبت نام، امیر سرتیپ ایرج سفلی شاهوردی فرمانده سابق حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به قانون، امکان تمدید زمان ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به هیچ وجه وجود ندارد، لذا افرادی که ثبت‌نام می‌کنند حتماً باید مدارک مندرج در مصوبه شورای نگهبان را ارائه نمایند و الا بعد از آن دیگر شانسی برای بررسی صلاحیت‌شان وجود نخواهد داشت.