قابلیت‌های جدید و جذاب بلاکچین شیبا اینو!

یکی از اعضای شناخته‌شده جامعه شیبا اینو (SHIB) با نام کاربری LucieSHIB در توییتر، اطلاعات مهمی را در مورد ویژگی جدید و مهم بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) به اشتراک گذاشته است.
تصویر قابلیت‌های جدید و جذاب بلاکچین شیبا اینو!

به گزارش سایت خبری پرسون، از اعضای شناخته‌شده جامعه شیبا اینو (SHIB) با به اشتراک‌گذاری چند اسکرین‌شات از توسعه پل شیباریوم – اتریوم خبر داده و گفته که این پل هنوز در مرحله آماده‌سازی است و در حال حاضر، فقط تا حدودی قابل استفاده است.

همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز به آن اشاره شد، شیباریوم در حال حاضر در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد. انتظار می‌رود که پل شیباریوم پس از راه‌اندازی کامل، به کارآمد شدن این شبکه لایه دوم بسیار کمک کند. لازم به ذکر است که در شبکه اثبات سهام شیباریوم، زنجیره‌های جانبی یا سایدچِین‌ها برای پردازش تراکنش‌ها استفاده می‌شوند که در نتیجه، سرعت بالای انجام تراکنش‌ها و مقرون به صرفه بودن آنها را به همراه دارد.

طبق گزارش‌ها، پل شیبا قرار است از امنیت فناوری برون زنجیره‌ای پلاسما و الگوریتم اثبات سهام استفاده کرده و یک محیط تراکنش دو طرفه را بین شیباریوم و اتریوم امکان‌پذیر کند. این پل که به عنوان یک راه‌حل مقیاس‌پذیر عمل می‌کند و سرعت و غیرمتمرکز بودن را در اولویت قرار می‌دهد، با پشتیبانی از EVM (ماشین مجازی اتریوم)، به کاربران اجازه خواهد داد تا توکن‌ها را بین دو شبکه بدون خطرات شخص ثالث یا تأثیری بر نقدینگی بازار منتقل کنند.

در حال حاضر، بیش از ۴۵۰ هزار توکن ERC-20 در شبکه اتریوم وجود دارد. این پل که از توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند، ممکن است پس از راه‌اندازی کامل شیباریوم، کاربردهای بیشتری هم داشته باشد.

483042