تحلیل قیمت سولانا / آیا گاوها بر خرس‌ها پیروز خواهند شد؟

در روزهای گذشته گاوها اجازه ندادند که قیمت سولانا در طول آخرین مرحله اصلاحی به زیر خط روند نزولی برود که این امر نشان دهنده تقاضا در سطوح پایین‌تر است. اما باید دید که در ادامه و با توجه به حرکات قیمتی بیت کوین، قیمت سولانا به چهه سمتی حرکت خواهد کرد؟
تصویر تحلیل قیمت سولانا / آیا گاوها بر خرس‌ها پیروز خواهند شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه با تحلیل سولانا با فکت کوینز همراه باشید.

نمودار روزانه SOL/USDT

به نقل از کوین تلگراف، خریداران در مرحله بعدی تلاش خواهند کرد تا قیمت SOL را به سمت مقاومت سربار 27.12 دلار هدایت کنند. این مقاومت کلیدی کوتاه مدت به شمار می‌رود و اگر گاوها قیمت را به بالای آن برسانند، سولانا می‌تواند تا سطح 39 دلار افزایش یابد.

اما اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، این سناریوی گاوی منتفی خواهد شد. پس از آن هم سولانا ممکن است تا حمایت حیاتی 18.70 دلار سقوط کند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، نشان می دهد که قیمت ممکن است برای مدتی در محدوده بزرگ بین 18.70 تا 27.12 دلار نوسان کند.

نمودار 4 ساعته SOL/USDT

تحلیل نمودار 4 ساعته سولانا نشان می‌دهد که میانگین‌های متحرک جهتی صعودی به خود گرفته و RSI نیز در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می‌دهد خریداران کنترل را در دست دارند. خرس‌ها در تلاشند تا روند افزایشی را در سطح 24 دلار متوقف کنند، اما اگر گاوها بر این مانع غلبه کنند، قیمت میتواند شتاب بیشتری بگیرد و به سمت 25.50 دلار افزایش یابد.

اگر خرس ها بخواهند از رالی صعودی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر 20-EMA برسانند. اگر قیمت شروع به کاهش کرد، 50-SMA سطح حمایتی بعدی است که باید زیر نظر داشته باشیم.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

483292