پپه قورباغه سومین میم کوین برتر جهان شد! جایگاه دوج‌کوین و شیبا در خطر است؟

رالی بیش از ۲۰۰ درصدی میم کوین جدید پپه (PEPE) در یک هفته گذشته، باعث شده که صرافی‌های رمزارزی بزرگی همچون اوکی‌ایکس (OKX) تصمیم به لیست کردن آن بگیرند.
تصویر پپه قورباغه سومین میم کوین برتر جهان شد! جایگاه دوج‌کوین و شیبا در خطر است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، صرافی رمزارزی OKX با انتشار یک اطلاعیه رسمی در یکم ماه می، از لیست کردن پپه خبر داده است. بر اساس این بیانیه، معاملات جفت ارز PEPE/USDT در این صرافی از امروز آغاز شده و برداشت‌ها از فردا آغاز خواهند شد. نکته جالب توجه اینجاست که مدیرعامل OKX نیز در مورد لیست شدن پپه در این صرافی، توییتی را منتشر کرده است.

رمزارز پپه که با الهام از میم اینترنتی معروف «پپه قورباغه» راه‌اندازی شده، میم کوین جدیدی است که بر بستر بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند. با توجه به عملکرد چشمگیر و رشد نجومی پپه، برخی از فعالان بازار معتقدند که این میم کوین می‌تواند از شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) پیشی بگیرد.

بر اساس داده‌های وبسایت coingecko، پپه در زمان نگارش این خبر در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۱۰۷ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۸۰ درصد و در یک هفته گذشته، بیش از ۲۴۰ درصد رشد دارد. همراه با این رشد قیمتی، ارزش بازار پپه هم به ۴۴۰٫۱۱۴ میلیون دلار افزایش یافته است. این رشد قابل‌توجه باعث شده که پپه بتواند میم کوین‌های محبوبی همچون فلوکی (FLOKI) و بیبی دوج (BABYDOGE) را از لحاظ ارزش بازار پشت سر بگذارد و به سومین میم کوین برتر جهان تبدیل شود. این میم کوین در حال حاضر در جایگاه ۱۰۱ بازار کلی ارزهای دیجیتال قرار دارد.

منبع: کوین‌گیپ

483241