برترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ از نگاه تحلیلگران معروف بازار!

طی روزهای‌ اخیر، آلت‌کوین‌ها موفق شده‌اند توجه معامله‌گران به سوی خود جلب کنند. با شروع سال ۲۰۲۴، کارشناسان چندین آلت‌کوین را که پتانسیل رشد قابل‌توجهی دارند، شناسایی کرده‌اند.
تصویر برترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ از نگاه تحلیلگران معروف بازار!

به گزارش سایت خبری پرسون، مایلز داچر و مایکل ون ‌دی پوپه، دو تن از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های حوزه کریپتو، نظرات خود در این مورد را به اشتراک گذاشته‌اند.

۵ آلت‌کوین برتر سال ۲۰۲۴ از نگاه داچر

پنج انتخاب برتر مایلز داچر شامل انواع آلت‌کوین‌ها است که هر کدام دارای نقاط قوت منحصربه‌فرد و کاتالیزورهای رشد بالقوه‌ای هستند.

وی ابتدا به آربیتروم (ARB) و اپتیمیسم (OP) اشاره کرد و پیوند آن‌ها با به‌روزرسانی EIP-۴۸۴۴ آینده اتریوم را به نفع این ۲ توکن دانست. به گفته داچر، این به‌روز‌رسانی می‌تواند منجر به افزایش پذیرش و افزایش ارزش این ارزهای دیجیتال شود.

توکن DYDX، یکی دیگر از انتخاب‌های داچر است. انتقال قریب‌الوقوع صرافی غیرمتمرکز dYdX به بلاکچین خود در کازماس (ATOM) و درآمد بالای این صرافی از کارمزدها، آن را به یک گزینه سرمایه‌گذاری پرسود تبدیل می‌کند.

سلستیا (TIA) سومین انتخاب او است که به دلیل ساختار ماژولار بلاکچین خود، به اجزای مختلف مانند راه‌حل‌های لایه ۲ و سایر بلاکچین‌ها اجازه می‌دهد تا بر بستر آن اجرا شوند. به گفته دویچر، این انعطاف‌پذیری، بسیاری از پروژه‌های جدید کریپتو را به خود جذب کرده است.

تورچین (RUNE) چهارمین انتخاب داچر است که به دلیل مکانیسم منحصربه‌فرد خود در تسهیل نقدینگی میان بلاکچینی مورد تحسین قرار گرفته است. تورچین یک راه‌حل غیرمتمرکز برای مبادله مستقیم دارایی‌هایی مانند اتریوم و بیت کوین است. تقاضا برای چنین ویژگی در حال افزایش است.

فرکس شیر (FXS) هم در فهرست پیشنهادی داچر قرار دارد. فرکس شیر با رویکرد چند وجهی خود، از جمله ارائه پروتکل وام‌دهی، ارائه بلاکچین لایه ۲ در آینده و وجود یک تیم توسعه‌دهنده قوی، یک سرمایه‌گذاری جامع در فضای دیفای محسوب می‌شود.

۵ ارز دیجیتال برتر در سال ۲۰۲۴ از نگاه ون دی پوپه

مایکل ون ‌دی پوپه رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته و به منظور کاهش ریسک، ترکیبی از آلت‌کوین‌ها شناخته‌شده و نوظهور را معرفی کرده است.

اتریوم (ETH) به دلیل ویژگی‌هایی مانند احتمال تأیید ETF اسپات و سیستم اثبات سهام (POS) خود، در صدر فهرست قرار دارد. ون ‌دی پوپه توضیح داد که اتریوم اکنون کمتر از ارزش واقعی خود معامله می‌شود.

آربیتروم و اپتیمیسم ارزهای بعدی هستند که به دلیل روندهای امیدوارکننده و بازدهی بالقوه بالا توسط او معرفی شده‌اند.

چین‌لینک (LINK) یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که ون ‌دی پوپه به دلیل نقش آن در بخش‌های دیفای، توکن‌‌های دارایی‌های واقعی (RWA) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پتانسیل بهبود پس از یک بازار نزولی طولانی‌مدت، به آن اشاره کرده است.

در نهایت، سویی (SUI)، آخرین رمزارز معرفی‌شده توسط او است. به گفته ون ‌دی پوپه، این توکن می‌تواند مسیر موفقیت‌آمیز پروژه‌هایی مانند فانتوم و اولانچ در سال ۲۰۲۱ را تکرار کند.

این بینش‌های ارائه‌شده توسط تحلیلگران معروف، تصویر گسترده‌ای از بازار آلت‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۴ ترسیم می‌کند. سرمایه‌گذارانی که به دنبال تنوع بخشیدن به پرتفوی خود هستند، می‌توانند این توکن‌های پیشنهادشده را در نظر داشته باشند.

منبع: رمزارز نیوز

574464