ارائه خدمات رمزارزی بانک PNC با صرافی کوین بیس

صرافی کوین بیس روز سه شنبه اعلام کرد، با بانک PNC، پنجمین بانک بزرگ در ایالات متحده، در یک پروژه رمزنگاری که قبلاً فاش نشده بود، همکاری می کند.

تصویر ارائه خدمات رمزارزی بانک PNC با صرافی کوین بیس

به گزارش سایت خبری پرسون، یک منبع آگاه پیش‌تر به وب سایت CoinDesk گفته بود که انتظار می رود بانک PNC در سه ماه آینده از یک پروژه در حوزه رمزارزها رونمایی کند.

این منبع می گوید این سرویس به بانک ملی مستقر در پنسیلوانیا آزادی عمل بیشتری در ایجاد بستری برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه به مشتریان خود می دهد. این تنها یکی از جنبه های دارایی های دیجیتالی گسترده PNC و استراتژی بلاک چین این بانک است.

بانک PNC در حال حاضر آخرین بانک مستقل و مشهوری است که به دنیای دارایی های دیجیتالی وارد شده است، و حتما همکار اصلی این بانک، بزرگترین نام در صنعت رمزارزها یعنی کوین بیس می باشد.

به گفته این منبع، مدیر مسئول رمزنگاری بانک PNC، اظهار نظر کرد که چگونه این بانک می تواند از فناوری بلاک چین استفاده کند، زیرا در چرخه نوآوری رمزنگاری کاوش می کند، او تاکید داشت که این نقش بیش از فرصت های سرمایه گذاری است.

“این نقش بر روی مقیاس بندی عملیات سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده و همچنین مدیریت تمام جنبه های عملیاتی مربوط به ابتکارات جدید رمزارزها کار خواهد کرد.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: Coindesk.com

331006