سناتور آلاباما با دو کلمه اصلاحیه رمزارزها را از خط خارج کرد

سناتور آلاباما تنها با گفتن دو کلمه " اعتراض دارم" اصلاحیه مربوط به ارزهای رمزنگاری از مدار خارج کرد.
تصویر سناتور آلاباما با دو کلمه اصلاحیه رمزارزها را از خط خارج کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، مصالحه ای که اصلاح کننده مفاد قرارداد زیرساختی دو جانبه در مورد رمزارزها بود، نتوانست الزامات درخواست رضایت یکپارچه در مجلس سنا را برآورده کند، بنابراین لایحه به احتمال زیاد بدون تغییرات اضافی به رأی گیری کامل می رسد.

سناتور تام کارپر(Tom Carper)، مدیر طبقه دموکرات ها برای لایحه زیرساخت HR 3684، اصلاحیه سازشی را که سناتورها پت تومی، سینتیا لومیس، راب پورتمن، مارک وارنر، کریستن سینما و ران وایدن(Pat Toomey, Cynthia Lummis, Rob Portman, Mark Warner, Kyrsten Sinema and Ron Wyden) در مورد ارائه شفافیت به توافق رساندند، ارائه کرد.

با این حال، سناتور ریچارد شلبی (Richard Shelby) آلاباما زمانی اعتراض کرد که کارپر با افزودن اصلاحیه غیر مرتبط شلبی با این لایحه مخالفت کرد – پیشنهادی که 50 میلیارد دلار بودجه دفاعی به آن اضافه می کند.

به نظر می رسد قانونگذار آلاباما تنها در یک جمله – “من اعتراض دارم” – به تنهایی مانع از آن شده است که اصلاحیه رمزارز قبل از رای گیری نهایی در این لایحه گنجانده شود. اگرچه توافق زیرساخت ها در مجلس نمایندگان در صورت تصویب در سنا همچنان قابل تغییر است اما هرگونه اصلاحیه مستلزم قانون گذاران مختلف و احتمالاً سازش های متفاوت است.

همچنین سناتور تومی گفت: “تنها کاری که می خواهم انجام دهم این است که به متمم رای بدهم که این مسئله را به نحوی که توافق دو حزبی داشته باشد، تصحیح کند، به گونه ای که این امر را محدود به افرادی کند که در واقع واسطه هستند و یک صرافی متمرکز را اداره می کنند.”

بعید است قبل از رای گیری نهایی در این هفته راهی برای اصلاح رمزارزها در سنا وجود داشته باشد. در صورت تصویب این لایحه ، هنوز باید به مجلس نمایندگان منتقل شود تا توسط رئیس جمهور بایدن امضا شود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cointelegraph

330794