ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

به نظر می رسد قیمت بیت کوین می تواند شاهد اصلاح روند نزولی اخیر خود باشد هرچند این افزایش قیمت بالقوه احتمالاً عمر طولانی نخواهد داشت، زیرا الگوی غالب نمودار می تواند این چشم انداز صعودی را تحت تاثیر قرار بدهد.

آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 26 تیر 1400؛

سقوط بیت کوین به پایین ترین سطح 3 هفته اخیر

از اوایل هفته جاری و زمانی که بیت کوین نتوانست تراز 35000 دلار را پشت سر بگذارد، موانع متعددی بر سر راه این دارایی قرار گفته اند. در آن زمان خرس ها کنترل بازار را در دست گرفتند و به طور پیوسته آن را به سمت پایین سوق دادند.

بایننس روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد معاملات توکن‌های سهام شرکت‌ها را که چند ماه پیش راه‌اندازی کرده بود متوقف کند. این صرافی دلیل روشنی برای تصمیم خود ارائه نکرده، اما گفته است از این پس بر روی سایر محصولات خود تمرکز خواهد کرد.

یکی از بنیانگذاران اتریوم در مصاحبه تلفنی با CoinDesk گفت: آنتونی دی لاریو(Anthony Di Iorio) ارتباط خود را با صنعت ارزهای رمزنگاری شده قطع می کند و دارایی های دیجیتال غیر متمرکز خود را برای راه اندازی بنیاد خیریه به فروش می رساند.

روزنامه دیجیتال آمریکای لاتین El Faro، جمعه شب گزارش داد که دولت السالوادور قصد دارد رمزارز بومی را راه اندازی کند که مصرف کنندگان می توانند از آن برای تأمین هزینه های خدماتی استفاده کنند.

شیپ‌شیفت (ShapeShift)، صرافی پیشرو در حوزه ارزهای رمزنگاری شده، در حال برنامه ریزی برای ایجاد منبع باز برای پلتفرم خود است و  قصد دارد ساختار شرکت خود را به کلی منحل کند، اقدامی بی سابقه که تعهد شرکت به عدم تمرکز را تأیید می کند.

بعد از اینکه قیمت اتریوم به سطوح زیر 2000 دلار نزدیک شد، روند نزولی آن درست مانند بیت کوین ادامه یافت. قیمت اتر (ETH) حتی حمایت 1920 دلاری را شکست و کاملاً پایین تر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

مایکل ون د پوپه معتقد است که علی رغم عصبی بودن در مورد شرایط خاکستری بازار، در روز‌های آینده روند صعودی بیت کوین در انتظار است.
روز گذشته، بیت کوین روند نزولی قیمت خود را تا زیر سطوح حمایتی 32200 و 32000 دلار ادامه داد تا جاییکه حتی سطوحی را درمنطقه 31500 دلاری لمس کرد و بسیار پایین تر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

دیوید گوگستین(David Gokhstein)، مدیر عامل پروتکل PAC، دیدگاه های خود را در مورد آخرین وضعیت بیت کوین در توئیتر به اشتراک گذاشت.