عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

روزبه مفیدیان در گفت و گو با پرسون مطرح کرد:

لزوم تربیت دانشجویان کارآفرین و مهارت محور از سوی دانشگاه ها

پژوهشگر ارشد پژوهشکده فناوری نانو شمال کشور عنوان کرد: معرفی نخبگان و دانش‌آموختگان دانشگاهی از سوی پارک های علم و فناوری برای ورود به بخش صنعت و تولید در سال‌های گذشته مطلوب بوده است و این رویه باید به عنوان اصولی برای رونق کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان ادامه یابد.
پرسون با نگاهی به سخنان امام جمعه موقت تهران، بررسی کرد؛

رسانه های داخلی در خطر افول/ جای خالی تذکر به صدا و سیما

سخنان امام جمعه موقت تهران در شبکه قرآن سبب شد تا رویه صداوسیما مورد انتقادات جدی قرار بگیرد. برخی بی احتیاطی های صداوسیما را مقدمه ایجاد حیاط خلوت رسانه های بیگانه می دانند.
سه بوستان جدید با هدف مناسب‌‌سازی فضا برای سکونت شهروندان و پیشگیری از کوچ آنها در قلب طهران ساخته می‌شود. این بوستان‌ها بهار ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

گزارش پرسون از تقابل مسئولان و رسانه ها؛

سندروم «رسانه گریزی مدیران»

مسئول و مدیر یا دست به انتشار آمار غیرواقعی می زند و یا اینکه خود را عملا و رسما از رویارویی مستقیم با خبرنگار و رسانه دور نگه می دارد که هر در هر دو صورت باید گفت که این وضعیت در جامعه به عنوان سندروم «رسانه ریزی مدیران» تعریف می شود.

با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به محرومان؛

برگزاری اختتامیه مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

اختتامیه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها در قلب طهران با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، از سری کمک‌های مردمی در ایام سوگواری ایشان برگزار شد.
بانوی مسلمان آمریکایی در گفتگو با پرسون:

حجاب بر دو نوع افکاری و ظاهری استوار است

بانوی مسلمان آمریکایی گفت: جحاب و عفاف باید هم در افکار و هم در پوشش ظاهری وجود داشته باشد و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
امام جمعه لواسانات قیام خونین مردم قم را حرکتی بسیار بزرگ و هدف‌دار خواند و گفت: خشم نسبت به حکومت پهلوی تداوم یافت و نابودی رژیم شاهنشاهی هدف اول بود؛ هدف نهایی نابودی استعمار و استکبار جهانی و نماد آن آمریکا است.
بررسی پرونده لایو جنجالی اینفلوئنسر اینستاگرامی با نوجوان 14 ساله؛

از ماست که بر ماست / تاثیر شبکه های اجتماعی بیشتر از شبکه های تلویزیونی است

انتشار لایو جنجالی اینفلوئنسر اینستاگرامی با یک تینیجر 14 ساله به سوژه این روزهای کاربران فضای مجازی بدل شده و باعث تاسف و تکدر خاطر بسیاری از ایرانیان در سراسر کشور و خارج از ایران شده است.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

مهلت واریز آورده برای کارگران و بازنشستگان تمدید شد

ابراهیم صادقی فر از تمدید مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیان دارای شرایط از جمله کارگران، بازنشستگان،مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار که پیش از این ثبت نام کرده اند تا پایان دی ماه خبر داد.
کلینیک های سرپایی ترک اعتیاد که بدون حضور پزشک و روانپزشک بیماران خود را به سمت مصرف بیشتر مواد شبه مخدر نگهدارنده ای چون «متادون»، سوق داده اند.
منطقه 12 پایتخت به سوگ سردار دل‌ها نشست:

سوگواری برای مرد میدان در قلب طهران

علی‌محمد سعادتی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مراسم نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها در قلب طهران خبر داد.

در گفتگو با مشاور عالی مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور:

تاکسی هوایی؛ همتی دوباره پس از چهار دهه / تغییر تاکتیک جدی در وضعیت تحریمی

هر روز که می گذرد به زمان دیدن تاکسی های هوایی یا همان هواپیماهای دربستی در آسمان ایران، نزدیک می شویم. هواپیماهای کوچکی که قرار است پروازهای هوایی برنامه ای را متحول سازند.
مردم می گویند پزشکان بیمارستان ها، نسخه های عجیب و غریبی برایشان می پیچند. نسخه هایی که آنها را در تمام شهر چرخانده و حتی پایشان را به بازار سیاه دارو هم کشانده است.