عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

دکتر رامین بقایی فوق تخصص جراحی قلب و عضو هیئت علمی دانشگاه در یادداشتی نوشت:

از روش نوین جراحی عروق کرونر چه می دانید؟

جراحی کم تهاجمی کرونر با پرهیز از برش استخوان، تمامی عوارض احتمالی مربوطه را منتفی میکند.
در موسسه فرهنگی اکو و درنشست بین‌المللی «میراث آبای، افتخار جهانی قزاقستان» مطرح شد:

رئیس موسسه فرهنگی اکو: آبای فقط یک شاعر نیست، بلکه یک اصلاح‌طلب اجتماعی است

به مناسبت بزرگداشت حکیم آبای قونانبای، مؤسسه فرهنگی اکو با همکاری سفارت جمهوری قزاقستان در ایران، مراسمی را با عنوان «میراث آبای، افتخار جهانی قزاقستان»، در تاریخ پنجشنبه 25 مردادماه 1403، در محل تالار همایش‌های بین‌المللی این مؤسسه، با حضور سفرای کشورهای عضو اکو، مقامات و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید و تآمین تجهیزات پزشکی مطرح کرد:

هیئت امنای ارزی چگونه تیشه به ریشه تولید داخلی تجهیزات پزشکی می زند؟

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی گفت: هیات امنای ارزی در معالجه بیماران با شیوه‌ای که برای خرید تجمیعی تجهیزات پزشکی در پیش گرفته است در واقع تیشه به ریشه تولید داخلی می زند.
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ایستگاه‌های خدمات ارتباطی و رفاهی خود را در تکریم زائران حسینی(ع) و مسافران کشور عراق برپا کرد.
مدیرکل سابق اداره کل موزه‌ها و اموال منقول وزارت میراث فرهنگی ، در یادداشت اختصاصی به مخالفت‌ها با معرفی رضا صالحی امیری به‌عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پرداخته و این مخالفت‌ها را بی ارتباط با موضوع مدیریت در این وزارتخانه چندوجهی دانسته است.
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به روز گرامیداشت «شهدای مدافع حرم» در قاب مفاخر شهری تصاویری از شهدای در اسارت اکران شد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه کل میزان مطالبات نیروهای پرستاری ۸ همت(هزار میلیارد تومان) است، گفت: بخشی از این مطالبات پس از پیگیری‌های انجام شده به زودی پرداخت می‌شود.

ستاد اربعین اعلام کرد: ورود خودرو‌های شخصی به داخل شهر مهران از فردا ممنوع است و زوار با اتوبوس‌های درون‌شهری به پایانه انتقال داده می‌شوند.
در گفتگو با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد:

تشریح کمیته های شش گانه دهه پایانی ماه صفر

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری گفت: تبلور جلوه‌های فرهنگ میزبانی در تمامی اقدامات ستاد دهه‌ی آخر صفر و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و مجموعه های تولیدی جزو مهم ترین برنامه های کلان مدیریت شهری در دهه پایانی صفر در مشهد است.
مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد عنوان کرد:

135 هزار متر مکعب آبیاری فضای سبز با آب غیر کیفی

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از تامین و توزیع روزانه ۱۳۵ هزار مترمکعب آب مورد نیاز فضای سبز سطح شهر خبر داد.
مهم‌ترین وظیفه و کاری که در کمیسیون نظارت و حقوقی شورا بر عهده ما قرار دارد، بررسی نحوه و فرایند اجرای طرح‌ها و لوایح، ایجاد ظرفیت‌های قانونی در ارتباط با امور شهری، تحقق و بهبود مدیریت یکپارچه شهری و طراحی الگوها و روش‌های کارآمد نظارتی و... است.

رییس ستاد سمن های شهر تهران با اشاره به تهدید خطر پیری کشور در آینده گفت: باید برای حرکت به سمت جوانی جمعیت تلاش کرده و زیرساخت های لازم را برای جامعه سالمندی فراهم کنیم.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد: تمامی قهرمانان ورزشی دارای مدال طلا، نقره و برنز مسابقات المپیک می‌توانند بدون شرکت در آزمون در رشته علوم ورزشی ادامه تحصیل دهند.

سازمان آگهی های پرسون