عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد مشمولان غیر غایب پذیرفته شده در آزمون‌های سراسری، می‌توانند برای ثبت نام در دانشگاه‌ از تسهیلات ویژه افزایش یک ماه مهلت معرفی تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ یا تمدید تاریخ اعزام تا یکم آبان ماه ۱۴۰۳ بهره‌مند شوند.

در محیط‌های کاری پرخطر، به ویژه در صنایع مانند جوشکاری، پزشکی، آزمایشگاه‌ها و حتی خدمات عمومی، حفاظت از صورت یکی از اولویت‌های اصلی است. شیلد محافظ صورت (Face Shield) یکی از تجهیزات اساسی برای ایمنی در این محیط‌هاست.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت چهاردهم از ترس‌ها و دلهره‌های پست وزارت گفت و تاکید کرد که کرامت استاد، دانشجو و کارمند باید حفظ شود و تدبیر ویژه‌ای برای معیشت دانشگاهیان باید درنظر گرفت.
دبیر ستاد سفر براساس رصدی که تا کنون انجام شده است، گفت: شهرهای شمالی، شمال غرب و مشهد در تعطیلات پیش‌روز پرتقاضاترین مقاصد سفر هستند. شهر مشهد از هفته گذشته تا کنون حدود سه میلیون نفر مسافر داشته است و با توجه به این حجم تقاضا برای سفر، پیش از حرکت محل اقامت رزرو شود.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش فارس از فعال شدن ۶۰ پایگاه انتخاب رشته کنکور در شیراز و دیگر مناطق آموزشی استان خبر داد و گفت که داوطلبان فریب وعده های برخی موسسات انتخاب رشته را نخورند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با در اختیار داشتن آیدی‌های تلفن های همراه آیفون اقدام به قفل کردن تلفن ها و اخاذی از مردم کرده بود، خبر داد.

این سال ها در برگزاری رویدادهای فرهنگی و مذهبی روش جدیدی در شهرداری طراحی شده است.مدلی که توانسته است نیازهای فرهنگی و اجتماعی همه اقشار جامعه را در برگرفته وتا حدود زیادی آن را تامین نماید.
رئیس پلیس راه مازندران، گفت: ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان را شاهدیم و لازم است مسافران در مدیریت سفر خود توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.
در میان شکل های مختلف سرمایه؛ سرمایه اجتماعی سرمایه ای است که در سال های اخیر فراوان از آن سخن رفته و تا جایی که در بین چالش های مهم کشور از فرسایش سرمایه اجتماعی و بحران اعتماد،که در ذیل فرسایش و ضعف این سرمایه قرار می گیرد، بعنوان یکی از چالش های کلیدی یاد می شود.
به منظور حمایت تحصیلی و توانمند سازی دانش آموزان با استعداد کم برخوردار کشور:

بنیاد نیکوکاری ماه چشم انتظار دستان پرسخاوت ایرانیان

بنیاد نیکوکاری ماه تاکنون 520 دانش آموز با استعداد نیازمند را بورسیه تحصیلی کرده که قبولی در دانشگاه های معتبر ایران عزیزمان ماحصل فعالیت های این مجموعه می باشد. در حال حاضر نیز پذیرش  تعداد دیگری از فرزندان ایران را در دستور کار داریم تا با حمایت شما خیرین گرامی سهمی در ساختن آینده ی این عزیزان داشته باشیم.
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین مهمانی لاله‌ها امروز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار بهشت محمدی سنندج برگزار شد و مزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مقاله سعی شده است به صورت جامع به تمامی سوالات در خصوص فنس الکتریکی چیست پاسخ داده شود. فنس الکتریکی مانعی است که از شوک الکتریکی برای جلوگیری از عبور افراد یا حیوانات از یک مرز استفاده می‌کند. از فنس الکتریکی برای حفاظت از باغ ، ویلا، مجتمع مسکونی، کارخانجات، باغ وحش و سافاری و همچنین مزارع کشاورزی استفاده می شوند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تدوین طرحی برای افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم خبر داد و گفت که با توجه به ابهام قانونی در افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم، طرح اصلاح ماده ۴۱ قانون کار تدوین شد که در حال بررسی در کمیسیون اجتماعی است.

سخنگوی فراجا با اشاره به این که انواع خشونت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رو به تزاید است، اعلام کرد: شواهد نشان می‌دهد، ماهیت خشم و خشونت در جوامع مختلف، به ویژه در جامعه ما، دگرگون شده و به نوعی از فضای حقیقی به فضای مجازی کوچ کرده و اشاعه یافته است.

رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیتی کشور در واکنش به جدیدترین آمار اعلام‌ شده درباره جمعیت ایران که از سوی سازمان ملل ۹۱ میلیون نفر اعلام شده است، این آمار را ناشی از اشتباه محاسباتی اعلام کرد و از مرکز آمار ایران خواست تا به‌عنوان دستگاه متولی ضمن بررسی تخصصی‌تر، موضوع را به نحو مقتضی به سازمان ملل متحد منعکس و تا حصول نتیجه آن را پیگیری کند.
مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور آخرین زمان ثبت درخواست و یا ویرایش اطلاعات والدین جهت سرویس مدرسه برای سال‌تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در سامانه (سپند) را ۱۰ شهریور اعلام کرد و گفت: «به هیچ عنوان زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.»
سازمان آگهی های پرسون