عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای طرح خانواده میزبان برای نگهداری موقت از کودکان و نوجوانان مراکز نگهداری تحت پوشش این سازمان گفت: این مجوز برای ورود کودکان تا ۱۸ سالگی به خانواده میزبان وجود دارد.
مردم نه تنها نقد علمی و کارآمد از تجربه‌های گذشته از سوی نامزدهای انتخاباتی را می‌خواهند بلکه آینده‌نگری براساس ترمیم کاستی‌های گذشته و «شرایط سنجی» همراه با ارائه برنامه‌های اجرایی برای حل مشکلات جامعه و ارائه برنامه‌ها را می‌طلبند.
اگر به شما بگوییم آدام مرادی مدرسه سازی فعال است، چه واکنشی خواهید داشت؟ ممکن است تعجب کنید یا در مرحله بعد خیلی ساده از کنار این خبر هم مثل هزاران خبری که در طول روز با آن‌ها برخورد می‌کنید بگذرید.
معاون وزیر بهداشت با اشاره به تاکید ویژه شهید جمهور و وزیر بهداشت بر اجرای بهینه قانون جوانی جمعیت، گفت: وزارت بهداشت تاکنون ۲۲ جلسه قرارگاه جوانی جمعیت داشته که حاصل آن تا کنون ۳۰۰ تصمیم، ۲۰ دستورالعمل و همکاری و هماهنگی زیرمجموعه وزارت بهداشت برای اجرای این قانون بوده است.
وزیر علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها فضای مناظره و معرفی برنامه‌های کاندیداها را فراهم کنند، گفت: دانشگاه به عنوان یک نهاد مسئول و مترقی باید برای مدیریت فرهنگی جامعه احساس مسئولیت کند.

بالاخره پس از چند روز شایعه و حرف و حدیث، علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای ایام مرخصی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری، طی نامه‌ای خطاب به رییس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی منوری مشاور و مدیرکل حوزه شهردار را به عنوان مسئول هماهنگی و پیگیری امور مدیریت شهری تهران معرفی کرد.

معاون مرکز ملی پایش و بهبود کسب‌وکار گفت: «قانون تعریفی برای گران‌فروشی دارد و گفته شده که اگر فردی بالاتر از قیمت‌ها و نرخ‌های رسمی و اعلام‌شده خدمت یا کالایی را عرضه کند، گران‌فروشی کرده‌ است، اما سکوهای اینترنتی قیمت رسمی و مصوب ندارند و از شمولیت این ماده قانونی خارج هستند.»
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر تشدید ناپایداری‌های سامانه بارشی نسبت به احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات شمالی استان هشدار داد و گفت: مردم و گردشگران ضمن اجتناب از صعود به ارتفاعات از رودخانه‌های فصلی فاصله بگیرند.
سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری نسبتا موفق و موثر رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین در سال گذشته، از دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین خواست با نگاهی آسیب‌شناسانه نقاط ضعف و چالش‌های موجود در روند برگزاری مراسم اربعین را احصا کرده و ضمن پرهیز از موکول کردن انجام وظایف محوله به روز‌های منتهی به اربعین با برگزاری جلسات منظم، مجری و زمانبندی اجرای وظایف را معین و اعلام کند.
مدیرکل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: در تولید محصولات غیرمجاز آرایشی از مواد اولیه با گرید صنعتی استفاده می‌شود که برای سلامتی به‌شدت خطرناک است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

برای حل معضلات اجتماعی مدیران باید جرات تصمیم گیری داشته باشند

کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مدیران باید جرات تصمیم گیری داشته باشند و هر کجا که نیاز به همکاری بین بخشی وجود دارد. از ظرفیت ستادها ، کارگروه ها و جلساتی مثل شورای اجتماعی نهایت استفاده را داشته باشندتا برایند همه این کارها منجر به ارتقای شاخص ها در حوزه مسائل و موضوعات اجتماعی باشد.
«برای انتخابات مجلس افراد با پنج مدرک هویتی می‌توانستند، رأی دهند»، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری صرفاً با دو مدرک کارت ملی و شناسنامه می‌توان رأی داد و افراد از هشت تیرماه ۱۳۸۵ می‌توانند، در انتخابات شرکت کنند.