عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

پیام مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در پی شهادت رئیس جمهور

سید الشهدای خدمت؛ امید دل های خستگان و محرومان بود

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، در پی شهادت رئیس جمهور محبوب، خادم جمهور ایران و رئیس هیات امنای صندوق کارآفرینی امید، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان در حادثه دلخراش و اندوهناک سانحه هوایی، عروج ملکوتی ایشان را تسلیت گفت.
نبود سید محرومان در باورمان نمی گنجد

ایران و جهان در شوک/ حزن و اندوه یک ملت

از همان دقایقی نحسی که خبر وقوع سانحه برای بالگرد سید محرومان سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب کشورمان و هیئت همراه در گوشی تلفنم پیچید، لحظه ای قرار نداریم. هر لحظه همچون یک ملت نگران چشم و گوش از خبرهای که تیم امداد میدادند، برنداشتیم.
بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون طی پیامی شهادت حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی و هیئت همراه را در سانحه هوایی سقوط بالگرد تسلیت گفت.
در این مطلب به بررسی هزینه و تعرفه های بازسازی ساختمان در سال 1403 پرداخته شده است و عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت های بازسازی ساختمان بررسی شرح داده شده است.
تجهیزات تالار رنجبر یکی از بزرگترین شرکت ها در حوزه ساخت تجهیزات تالار از جمله صندلی تالاری ، میز تالاری،  جایگاه عروس و دامادو ... می باشد. خرید فروش صندلی تالاری ، خرید فروش میز تالاری ، خرید جایگاه عروس و داماد در تجهیزات تالار رنجبر با بهترین قیمت و کیفیت و ضمانت.
فرمانده فراجا در راس هیاتی به کوالالامپور پایتخت مالزی سفر و با مقامات ارشد این کشور از جمله وزیر کشور مالزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

یکی از نمایندگان مجلس گفت: جزییات این که چه دستگاه‌هایی، سازمان‌های و نهادهایی در شنبه تعطیل خواهند بود، طبق آیین نامه دولت تعیین می‌‎شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی درباره تعطیلی شنبه‌ها ارائه داد و با توجه به ابرازنظر رهبری در این مورد گفت : من هم به صورت مستقیم نگفتم که از دفتر رهبر معظم انقلاب در مورد این موضوع استعلام گرفتیم یا دفتر ایشان با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند.

تصاویری که این روزها در خصوص برخورد با زنان بر سر حجاب در عرصه عمومی دیده می‌شود و جریانی در کشور آن را نمایندگی می‌کند و به مثابه یک مطالبه نیروهای ارزشی تداعی می‌شود، نوعی از دو قطبی‌سازی است که خلاف اصول و مصالح ملی و کلی کشور است.
در گزارش کمیسیون اجتماعی تعطیلی جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته آمده است که میرتاج‌الدینی پیشنهاد داد به جای روز شنبه، پنج‌شنبه به عنوان دومین روز تعطیل باشد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
مراسم‌های ترحیم و ختم در فرهنگ ایرانی، از جمله رسوم مهم و معتبری هستند که با توجه به ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی این ملت، اهمیت ویژه‌ای دارند. این مراسم‌ها پس از فوت یک عزیز، به‌ عنوان راهی برای بیان تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدیده انجام می‌شوند و نقش بسیار مهمی در تحمل غم و اندوه اعضای جامعه دارند.