عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

با در نظر گرفتن حداقل ۲۵۰ هزار دلار انتقال سرمایه از سوی ایرانیان به کانادا برای دریافت تابعیت دائم در این کشور و با در نظر گرفتن این موضوع که طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ تعداد ۷۶ هزار و ۳۸۱ ایرانی از کانادا تابعیت دائم دریافت کرده‌اند، میزان سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور به رقم عجیب ۱۹ میلیارد دلار می‌رسد.
این عکس توسط دوربین HiRise مدارگرد شناسایی از دهانه Kunowsky گرفته شده است که تیمی از دانشگاه آریزونا آن را اداره می‌کند. تغییرات فصلی باعث وجود این تپه‌های متمایز شده است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس ستاد ازدواج دانشگاهیان گفت: ۹۴ درصد ازدواج‌های دانشجویی ماندگار است و منجر به فروپاشی بنیان خانواده نمی‌شود.

ایلان ماسک که مدت‌ها عنوان ثروتمندترین فرد جهان را در اختیار داشت، در پایان سال ۲۰۲۲ به بزرگ‌ترین مالباخته تاریخ بدل شد.

تمام افرادی که حاضر می‌شوند اعضای بدن خود را در ازای مبلغی واگذار کنند، مشکلات مالی فراوانی دارند وگرنه هیچ شخصی در شرایط مساعد حاضر نمی‌شود اعضای بدن خود را برای فروش بگذارد.
روزنامه فرهیختگان در مصاحبه ای با محمدرضا پویافر عضو هیات علمی دانشگاه پلیس در باره شرکت کنندگان در اعتراضات اخیر از قول او نوشت: من این را خیلی متوجه نمی‌شوم که چرا نباید به این افراد گفت مردم؟ مردم در هر صورت مردم هستند.
وارد خیابان و کوچه‌های فرعی بهبودی که می‌شوید، نمای آجری و خاص، مثل مسیری است که شما را به خاطرات تاریخی می‌برد؛ به روزهایی که کولی‌ها با ورودشان به پایتخت زمین‌های زراعی را برای سکونت انتخاب کردند.
در بین مراحل سنی که هر فرد آن‌ها را طی می‌کند، نوجوانی می‌تواند سخت‌ترین مرحله زندگی باشد. درگیری و چالش‌های این دوره بسیار گسترده و موارد متعددی را شامل می‌شود. هر چه خانواده آگاهی و درک بهتری از این دوره و چالش‌های آن داشته باشند، بهتر می‌توانند بستر مناسب را برای شکل‌گیری شخصیتی قوی و سازنده در نوجوان خود فراهم کنند.
روانشناسان غالبا معتقدند که بحران میانسالی در دوره‌ای از زندگی انسان حادث می‌شود که قوای شناختی و عقلانی فرد به ترازی بالاتر از گذشته رسیده و دغدغه‌‍‌‌‌‌‌اش دستاورد عمر طی شده و چگونگی پیمودن باقی عمر است.

مجتمع مهر و ماه قم پس از اخذ ضمانت‌های لازم شامگاه یکشنبه توسط مسئولان قضایی این استان فک پلمب شد.