عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

در اولین سالگرد پرواز ابدی پدر صنعت ایران؛

اهدای اکسیژن ساز به بیمارستان امام علی سرایان

مدیرعامل موسسه خیریه نیکان گفت: به لطف همه عزیزان و خیرین خیریه یک دستگاه اکسیژن ساز صنعتی که در دقیقه 400 لیتر اکسیژن با خلوص 96 درصد تولید می‌کند، تهیه و در بیمارستان امام علی سرایان نصب نمودیم. 

کشور بیش از 2 ماه است،‌ فضایی توام با تنش و چالش و البته چنددستگی را تجربه می‌کند. در واقع شرایط حاکم بر جامعه به قدری نگران‌کننده شده که لازم است، همه دستگاه‌های انتخابی،‌ انتصابی و حتی حاکمیتی به دنبال راه‌حل‌هایی باشند تا بلکه کشور از این برهه هزینه‌ساز عبور کند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعزام هیات از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان برای بررسی دقیق اتفاقاتی که در این استان رخ داده بود، نشان‌دهنده توجه ویژه ایشان به این نقطه از ایران اسلامی است.
روزی در در یکی از کتابفروشی ها که اتفاقاً مستأجر مسجدی است کتابی را با عنوان «بازار خود فروشی» که ترجمه بود دیدم که کتابفروش آن را جزو کتابهای نمایشی گذاشته بود گفتم این چه کتابی است و اینکه این جزو کتابهای نمایشگاهی شما باشد مناسب نیست.
پرسون از اجاره سنگین میز و صندلی در بهشت زهرا گزارش می دهد؛

خواب آلودگی نهادهای نظارتی درباره بزرگترین آرامستان کشور/ خدمات رسانی گران و ضعیف

بهشت زهرای تهران به عنوان بزرگترین آرامستان کشور به حساب می آید و روزانه پذیرای هزاران نفر از هموطنان برای مراسمات تدفین و تصدی دل بازماندگان است.
گزارش پرسون از یک اقدام عجیب شرکت آب و فاضلاب برای شهروندان تهرانی؛

انتقال کنتور آب به داخل ملک با هزینه مشترکان

موضوع سرقت تجهیزات شهری یکی از دغدغه های این روزهای نهادهای خدمات رسان در کلانشهری مانند تهران است، شرکت آب و فاضلاب تهران نیز از این امر مثتثنی نیست؛ اما این شرکت دست به کار شده و برای پیشگیری از این موضوع خرج روی دست مشترکان گذاشته است.
امیر محمود حریرچی، جامعه شناس گفت:‌ چقدر ایرانی‌ها به این شادی خیابانی و ملی نیاز داشتند
ناصر قاسمی مدیر مجموعه باغ موزه قصر خواستار استفاده از ظرفیت صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستبافت و احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی برای بازسازی بند زنان زندان قصر شد و گفت: این مجموعه ظرفیت مناسبی برای قرارگرفتن در محور گردشگری تهران دارد.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: افراد دارای اختلال هویت جنسیتی دارای مشکلاتی هستند و بعضا برخی از آنها باتوجه به شهری که در آن زندگی می‌کنند ممکن است از سوی خانواده طرد شوند، زیرا برخی از جوامع این افراد را منحرف جنسی می‌دانند و همین موضوع موجب طرد شدن آنها از سمت خانواده و جامعه خواهد شد.

سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مرحله نهایی لایحه پلیس اطفال در کمسیون قضایی در حال تدوین است و در حال نهایی شدن است. بهزیستی مستقیما در پلیس اطفال همکاری ندارد اما فراجا موظف شده که در بدنه پلیس اطفال از روانشناسان و مددکاران باتجربه در حوزه کودک استفاده کند.