اخبار فوری

رییس سازمان غذا و دارو با رد شایعه معتبر نبودن واکسن وارداتی سینوفارم به کشور گفت: تمام واکسن‌های وارداتی به کشور حتما باید علاوه بر کشور سازنده، در چند کشور معتبر دیگر هم سابقه مصرف داشته باشند.
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس گفت: آموزش‌ها به صورت غیرحضوری هستند، تا اینکه وضعیت این ویروس به ما اجازه بدهد با نظر و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا یک زمان مشخص جهت آموزش حضوری در نظر گرفته شود.
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد؛

رد شایعه آغاز فروش سهام عدالت

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار با رد خبر منتشر شده مبنی بر آغاز فروش سهام عدالت از روز شنبه اعلام کرد که این موضوع با توجه به شرایط حاکم بر بازار به صورت بلوکی انجام خواهد شد.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۵۷۱ بیمار کووید-۱۹ جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. همچنین در همین بازه زمانی ۳۶هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا نیز شناسایی شدند.
رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به اینکه تمام مطالبات پیازکاران جنوب کرمان حداکثر تا دوشنبه هفته آینده، پرداخت می‌گردد، افزود: تا کنون ۱۲۰ میلیارد ریال معادل ۸۳ درصد کل مطالبات پیازکاران توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران پرداخت شده است.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( ۴ شهریور۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۷۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و متاسفانه ۶۹۴ بیمار جان باخته اند.
نایب رییس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ایران:

دلار نخرید!

یزدان‌پناه گفت: امیدوارم دولت هرچه زودتر استقرار پیدا کند و نتیجتا نرخ دلار کنترل شود. طبق برآوردها قیمت دلار بین 26 تا 27 هزار تومان است، هرچه بیش از این باشد حباب است و برمی‌گردد.
آخرین آمار کرونا در ایران؛

۶۶۵ نفر دیگر جان باختند

طبق اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته، ۶۶۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
آخرین وضعیت رمزارزها امروز 3 شهریور؛

سقوط بیت کوین به زیر 48 هزار دلار

همین دو روز پیش بود که ارز رمزنگاری شده اول بازار با صعودی بی وقفه توانست رکورد چند ماهه خود را بشکند. همانطور که روز دوشنبه گزارش کردیم، قیمت این دارایی برای اولین بار از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) بالاتر از سطح 50000 دلار شکست و به 50400 دلار رسید.

قیمت هر دلار آمریکا امروز سه شنبه دوم شهریور ۱۴۰۰ در صرافی های بانکی به ۲۷ هزار و ۱۳ تومان رسید.
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین قیمت واکسن سینوفارم برای ایران را فاش کرد و از بخش خصوصی برای ورود به حوزه واردات واکسن کووید ۱۹ انتقاد کرد.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

۶۱۰ بیمار دیگر جان باختند

با فوت ۶۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۱۰۲ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.