دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

هر روز چیزهای زیادی وجود دارد که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما میلیون‌ها نفر از مردم دنیا مجبور به زندگی کردن بدون آن‌ها هستند. همچنین چیز‌های بسیار ساده و اساسی وجود دارند که ما هنگام فکر کردن به یاد نمی‌آوریم که چقدر خوش شانس هستیم که آن‌ها را داریم.

وجود بیگانگان همیشه توسط فرضیه هایی تأیید و توسط برخی دیگر رد می‎شوند؛ در این گزارش داستان هایی از آدم ربایی بیگانگان را می‌خوانید که مستند تلقی می شوند.

مارها، حیوانات مرموز و بعضا خطرناکی هستند که گاهی به هم نوع خودشان هم رحم نمی‌کنند.

بیمه دندان پزشکی یکی از مهم‌ترین خدمات بیمه درمانی است. اگر یک بار درد دندان را تجربه کرده باشید و تجربه پرداخت هزینه‌های سنگین دندان پزشکی را داشته باشید، به خوبی می دانید وجود بیمه تکمیلی دندان پزشکی تا چه اندازه اهمیت دارد.
یک بررسی جامع از شواهد موجود درباره ماهیت ویروس کرونا به خوبی توضیح داده است که چرا درمان این بیماری تا این اندازه دشوار است.

کارشناسان حیات وحش در مطالعات جدید دریافته‌اند که چگونه دمای محیط، نر یا ماده شدن جنین گونه‌ای مارمولک موسوم به "اژدهای ریش‌دار" را تعیین می کند.
مسئول مرکز ترجمه پژوهشگاه اتحاد جهان اسلام:

خداوند؛ برای گناهکاری که به سوی او بازگردد مشتاقانه آغوش باز می کند

مسئول مرکز ترجمه پژوهشگاه اتحاد جهان اسلام گفت: خداوند به سوی گناهکاری که به سوی او بازگردد و ربوبیت خداوند را انکار نکند، مشتاقانه آغوش می گشاید.