دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

نگاه کوتاه به زندگی و مرگ دو قلوهای بهم چسبیده ایرانی؛

لاله و لادن فداکارترین دو قلوی جهان

هفدهم تیر سالروز درگذشت لاله و لادن است. آنها مهربان ترین خواهران دو قلو بودند که حاضر بودند برای زندگی راحت دیگری جانشان را فدا کنند.

هوای داغ تابستان بسیاری از مردم را دچار گرمازدگی می‌کند و متخصصان طب سنتی معتقدند که مصرف برخی شربت‌ها برای رهایی از گرمازدگی این روزها بسیار مفید است.
شکست عشقی واقعه ای دردناک است که نتیجه آن برای پسران و دختران به شکل متفاوتی پدید می آید. در این مقاله به بررسی احساسات مردان پس از شکست عشقی و دلایل شکست عشقی در مردان می پردازیم.
یک ربات جدید قادر است آهسته و پیوسته و به شکل مستقیم، بطری‌های پلاستیکی را آماده بازیافت کند و به نجات جهان از شر پلاستیک‌ها کمک کند.
خورشید روز شنبه به طور غیرمنتظره‌ای شراره‌ای از خود بیرون داد که بزرگترین شراره از نوع خود از سال ۲۰۱۷ تاکنون است.

چگونه بفهمیم مبتلا به تنبلی تخمدان هستیم؟ این عارضه چه درمانی دارد؟ چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم؟

این جزیره زیبا با هفتصد نفر ساکن در آن، "Pengelab" نامیده می‌شود، و در آن ۵۷ (۸.۱ ٪) از جمعیت هیچ رنگی را جز سیاه و سفید نمی‌توانند تشخیص دهند. اما راز آن چیست و چرا این افراد فقط سیاه و سفید می‌بینند؟
ممکن است شما هم افرادی را دیده باشید که بسیار شیک پوش هستند و تمایل دارید بدانید که رازهای شیک پوشی این افراد چیست. با ما همراه شوید تا شما را با رازهای شیک پوشی آشنا کنیم.
شرکت آلمانی «کیوروک» اعلام کرد: نتیجه نهایی آزمایش های بالینی واکسن کرونای این شرکت نشان داد که این واکسن در پیشگیری از ابتلا به کرونا ۴۸ درصد کارایی دارد.