دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

یک گیتار شکسته که متعلق به کرت کوبین رهبر گروه نیروانا بود، در یک حراجی به قیمتی نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار فروخته شد؛ چیزی بیش از تخمین قیمت اولیه!
پلیس بریتانیا با دردسر زیاد توانست بزی را که موجب ترافیک در خیابانی در شهر لنکستر شده بود بگیرد.
میرزا محمد قاسم خان والی مرد سیاس و زرنگی بود که برادرش حسینعلی خان معیرالممالک او را وارد دستگاه دولت قاجار کرد. او توانست با هوش و پشتکار خود پیش چشم محمد شاه و بعد از آن ناصرالدین شاه قاجار عزیز شود.

کریپتوس یک لوح رمزگذاری شده اسرارآمیز است که «جیم سنبورن» آن را طراحی کرده است و درست در خارج از مقر CIA در لنگلی، ویرجینیا قرار دارد. در واقع این نوشته آنقدر مرموز است که حتی سازمان سیا هم نتوانسته این کد را به طور کامل رمزگشایی کند.
نزدیک به ۱۱۰۰ سال پیش، اعراب، مسحور گل صورتی‌رنگ و عطری ایرانی شدند و آن را با خود به اروپا بردند و حالا جهانی مست بوی ناب‌ترین عطر طبیعی ایران است.
به تازگی موجودی عجیب و غریب توسط ماهیگیران در رودخانه Huangpu شانگ های کشف شده‌ است و کارشناسان در مورد چگونگی پیدایش آن گیج شدند.
با گرم شدن هوا در معرض نیش حشرات قرار می‌گیریم؛ در این مطلب، نکاتی برای پیشگیری از وقوع آن را مرور و چند درمان خانگی هم به شما معرفی می‌کنیم.
این که یک لوگو تا چه اندازه بر روی یک کسب و کار تاثیر دارد، برای همه روشن است. دنیای امروز همیشه در حال حرکت با دور تند است.