فروش ویژه قاب گوشی و استیکر کارت بانکی با تضمین قیمت و کیفیت چاپ

در واقع اعداد و ارقامی که روی کارت بانکی شما درج شده است، ضمینه ی کلاهبرداری را فراهم کرده است و اگر در اختیار دیگران قرار بگیرد، به هر شکلی امنیت مالی کارت شما در خطر قرار می گیرد. حالا تصور کنید که راه حل ساده ای برای این ماجرا وجود دارد و آن هم استفاده از استیکر کارت بانکی می باشد.
تصویر فروش ویژه قاب گوشی و استیکر کارت بانکی با تضمین قیمت و کیفیت چاپ

به گزارش سایت خبری پرسون، در ابتدا بپرسیم که استیکر کارت بانکی چیست؟

از زمانی که استفاده از پول نقد کمرنگ تر شد و کارت بانکی جای همه ی این ها را گرفت، حفظ امنیت کارت بانکی در اولویت قرار گرفت. چرا که کلاهبرداران روش هایی را برای کلاهبرداری از اشخاص مختلف استفاده کردند که یکی از این روش ها داشتن اطلاعات کارت بانکی شما می باشد.

در واقع اعداد و ارقامی که روی کارت بانکی شما درج شده است، ضمینه ی کلاهبرداری را فراهم کرده است و اگر در اختیار دیگران قرار بگیرد، به هر شکلی امنیت مالی کارت شما در خطر قرار می گیرد. حالا تصور کنید که راه حل ساده ای برای این ماجرا وجود دارد و آن هم استفاده از استیکر کارت بانکی می باشد.

وقتی کسی نتواند اطلاعات محرمانه روی کارت بانکی شما را مشاهده کند، قطعا قدم اول را نمی تواند بردارد و ضمینه ی کلاهبرداری از کارت بانکی شما از بین می رود.

طراحی اختصاصی در کیس برتر

طرح های قاب گوشی و استیکرهای کارت بانکی و دیگر محصولات چاپی در مجموعه سایت کیس برتر، همگی توسط اعضای این مجموعه طراحی و تولید شده اند. طوری که فقط در سایت کیس برتر می توانید آن ها را پیدا کنید.

سعی ما بر این بوده که بتوانیم تمامی طرح ها را بر اساس سلیقه و شخصیت و جایگاه شما و همچنین بر اساس سنین شما طراحی کنیم. به شکلی هر سلیقه ای هم که داشته باشید، طرحی برای ارائه داریم.

تنوع طرح در مجموعه کیس برتر برای استیکر کارت بانکی بیش از 5000 مدل و برای قاب گوشی بیش از 2000 مدل و همچنین برای جاکلیدی بیش از 800 مدل طراحی شده است و هر روز طراحان ما در حال طراحی برای انواع سبک و سلیقه ها می باشد. البته ناگفته نماند که ما در مجموعه محصولات دیگری داریم که چاپ اختصاصی انجام می دهیم اما اینجا فقط به برخی موارد اشاره شده است.

مزایای استفاده از چاپ سفارشی

سلیقه ی اشخاص امروزه به شکلی شده است که تنوع طلبی و بروز بودن بیشتر مطرح می باشد. طوری که می توانید مشاهده کنید که دختران در سنین کمتر از 14 سال علاقه به خوانندگان کره ای دارند و تمام وسایل روزمره زندگی خود را بر اساس آن چیده اند و همین افراد چند سال بعد علاقه به بازیگران هالیوود پیدا می کنند و همه و همه برمی گردد به تنوع طلبی و حس صمیمیت با آن گروه یا افراد خاص؛

که برای حس بهتر از آن شخصیت ها سعی در این دارند که قاب گوشی، استیکر کارت بانکی و دیگر لوازم سفارشی خود را بر این اساس انتخاب کنند.

انواع مختلف طرح های استیکر کارت بانکی و قاب گوشی

حال در این بین، افراد بر اساس سلیقه و جایگاه اجتماعی و شخصیتی آن ها، همه ی وسایل زندگی اعم از ضروری و غیر ضروری را انتخاب می کنند. در واقع حتی انتخاب استیکر کارت بانکی نیز، مستثنی از این مسئله نیست و افراد بر اساس سلیقه ی خود کالای قاب گوشی یا همین استیکر کارت بانکی یا هر کالای مشابه دیگری را انتخاب می کنند. از این قسمت می توانید تمامی طرح ها و محصولات سفارشی با طرح دلخواه را مشاهده کنید.

خرید و انتخاب طرح قاب و استیکر کارت مدل بی تی اس

قطعا نام گروه موسیقی بی تی اس را شنیده اید. این گروه که نام آن ها جهانی شده است، بیشترین طرفدار را در بین سنین نوجوانان کسب کرده اند. به حدی که برخی حاضرند که زبان کرده ای را برای درک موسیقی این گروه یاد بگیرند. ما هم اقدام به طراحی و تولید و چاپ استیکر کارت بانکی، قاب گوشی و دیگر محصولات مشابه کرده ایم. به طوری که فقط برای بخش استیکر کارت بانکی بیش از 100 مدل طرح جذاب و بروز آماده ثبت سفارش می باشند.

به غیر از طرح های آماده ای که برای استیکر کارت بانکی ارائه می کنیم، علاقه مندان به گروه بی تی اس می توانند طرح دلخواه خود را برای ما ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن برای آن ها طراحی و چاپ کنیم.

استیکر کارت بانکی مدل دخترانه

بعد از بی تی اس قطعا طرح های دخترانه استیکر کارت بانکی جزو پرفروش ترین ها و خاص ترین ها می باشد. استیکر های طرح دخترانه طوری طراحی شده اند که هم خانم ها و هم دختر خانم ها بپسندند و برای طراحی این استیکر های کارت بانکی از سلیقه ی افراد جامعه الهام گرفته ایم

به طوری که از طرح های گلدار گرفته تا طرح های فانتزی و دخترانه نظیر همگی را طراحی و تولید کرده ایم و می توانید از ما تهیه کنید. حتی شخصیت های فیلم های هالیوود نظیر بیبی یودا که جزو شخصیت های محبوب دختران می باشد را نیز در این دسته بندی جای داده ایم.

جمع‌بندی

ضرورت سبک زندگی و سلیقه های افراد سبب شده است که کالایی همانند استیکر کارت بانکی که به غیر از اینکه باعث حفظ اطلاعات کارت بانکی افراد می شود، به سبک زندگی آن ها نیز پیوند بخورد.

به شکلی که هزاران طرح مختلف سفارشی سازی شده بوجود آمده که هر شخص با هر سلیقه ای آن طور که مایل می باشد، خریداری کند. در واقع مثل خیلی محصولات روزمره ی دیگر مثل قاب گوشی موبایل شده است که صرفا از خرید، امنیت و محافظت نیست. بلکه افراد تمایل بیشتری به داشتن کالاها با سلیقه و شخصیت احتماعی خود دارند.

منبع: سایت کیس برتر

612623