رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

امشب همزمان با روز ملی سینما مستند «آن معلم بی‌استاد» روایت زنده‌یاد علی حاتمی ـ کارگردان مطرح کشورمان ـ از شبکه مستند پخش می‌شود.
به مناسبت سالروز رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع)

اجرای «مریم نشیبا» در رادیو ایران

رادیو ایران به مناسبت سالروز رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه‌های مختلفی را با اجرای مریم نشیبا در نظر گرفته است.

فیلم سینمایی تخیّلی که افشین زی‌نوری و همکارانش دوبله کردند و انیمیشنی که با الهام از مولانا به شبکه امید می‌آید و «رفقای گرمابه» در شبکه نمایش با صداهای ماندگار دیدنی خواهند شد.

برنامه چالشی «بدون توقف» در قسمت جدید خود به بررسی موضوع جنگ ترکیبی و مسائل امنیتی می‌پردازد که بخش اول آن دیشب از شبکه سوم سیما پخش شده است.
قسمت دوم برنامه «جام جم» با حضور حسین انتظامی به بحث درباره سرگرمی‌سازی و تولید محتوا در رسانه‌هایی مثل تلویزیون می پردازد.

شبکه نمایش همزمان با روز ملی سینما و زادروز زنده یاد پرویز پورحسینی فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» به کارگردانی محمد بزرگ‌نیا را روی آنتن می برد.
فیلم سینمایی «جنگ نفت‌کش‌ها» به نویسندگی و کارگردانی محمد بزرگ‌نیا و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی و محصول سال ۱۳۷۲ در یکی از پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

باران خوش اندام که در سال ۹۷ با امیرحسین صدیق ازدواج کرده بود، با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از پایان زندگی مشترکش با این بازیگر مشهور خبر داده است.

عکس جدیدی از احسان علیخانی در فضای مجازی منتشر شد که چهره پیر و شکسته او مورد توجه کاربران قرار گرفت.