رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

پوزش خواستن صدا و سیما از آقای وزیر اسبق نیز از این نوع است که به هر دلیلی زورشان نرسید، هر چند آنجا هم در درجه اول باید از مردم عذرخواهی می‌کردند. آن رفتار گذشت ولی هنوز یک هفته نگذشته بود که رفتار بسیار بدتری را این‌بار علیه آقای روحانی مرتکب شدند. این نشان داد که آن خط‌مشی همچنان برقرار بود. حرف‌هایی که علیه آقای روحانی زدند، حتی اگر علیه یک فرد عادی هم زده شود موجب تأسف و حتی مجازات شدید است، چه رسد علیه کسی که ۸ سال رییس‌جمهور همین نظام بوده است و چند دهه در بالاترین سطح سیاسی و امنیتی و... این ساختار مسوولیت داشته و اکنون نیز عضو خبرگان رهبری همین حکومت است.
مجموعه تلویزیونی «محرمانه» که پیشتر پخش آن به تاخیر افتاده بود، طبق اعلام شبکه سه از جمعه (۳۱ شهریور ماه) هرشب از این شبکه پخش می شود.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به سؤالی درباره انتقال شبکه جام‌جم به فضای اینترنت و سیاست رسانه ملی در خصوص بازگشت چهره‌ها نکاتی را مطرح کرد.

«آدم خواری شکار انسان» با گویندگی ۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

در گذشته‌های نه‌چندان دور، تماشای فیلم و سریال به‌راحتی امروز نبود. هر کسی که دوست داشت یک فیلم سینمایی ببیند یا باید به سینما می‌رفت یا چند ماهی صبر می‌کرد تا فیلم به‌صورت CD و DVD  به بازار عرضه شود.
سی‌ و دومین قسمت برنامه «نشان ارادت»، سه‌شنبه ۲۱ شهریور میزبان هوشنگ توکلی از بازیگران پیشکسوت کشورمان می‌شود.