خانم همراه مجید قناد در تصادف که بود؟

مجید قناد از بیمارستان مرخص شد و با تایید این خبر، جزئیات بیشتر درباره تصادف مجری برنامه های کودک منتشر شده است.
تصویر خانم همراه مجید قناد در تصادف که بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، چند روز پیش بود که خبر بستری شدن مجید قناد در بیمارستان و انجام عمل جراحی مغز او، طرفدارانش را نگران کرد و چند روز بعد خبر انتقال مجری قدیمی برنامه کودک به بخش عمومی و بهبودی نسبی منتشر شد. برخی از چهره‌های سینمایی در بیمارستان حاضر شدند و از مجید قناد عیادت کردند.

امروز و پس از اعلام ترخیص شدن قناد از بیمارستان، محسن شایانفر از تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون، یادداشتی در باره تصادف مجید قناد نوشت:

«ماجرای تصادف مجید قناد عزیز شنیدنی است(!)

او در تعطیلات پس از نوروز و در زمان بازگشت از سفر متاسفانه با اتومبیل تصادف کرد که در این میان مادر محترمشان دچار آسیب جدی می‌شود که بحمداله با پیگیری‌های آقای قناد به سلامتی احوالشان بهبود می‌یابد.

از آنجا که سعی ایشان قصد داشت موضوع رسانه‌ای نشود این غم بزرگ را بر دوش کشید تا بحمداله مادر محترم‌شان بهبود یافت.

ظاهراً ده روز پیش و پس از نزدیک به دوماه و اندی، خودش دچار مشکلاتی می‌شود که خونریزی داخلی ایشان را روانه بیمارستان می‌کند که طی ده روز گذشته خطر جدی با انجام عمل جراحی توسط پزشکان مرتفع می‌گردد و امروز بحمدالله از بیمارستان به خانه هدایت می‌شود.

بنده در روزهای گذشته، اخبار مربوط به ایشان را می‌شنیدم که راهی بیمارستان شده‌اند؛ پیش خود می‌خندیدم که این خبر فیک از کجا آمده که امروز دریافتم موضوع بستری شدن و عمل جراحی واقعی است.

از همه دوستان می‌خواهم که دستان را به آسمان ببرند و برای شفای کامل او از خدا طلب شفاعت نمایید.»

منبع: نمناک

681772