رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

«شیار ۱۴۳»، «مانیکارنیکا»، «مرغ دریایی»،«هوگو» و «خیابون ارگ» تعدادی از فیلم‌های پایان هفته تلویزیون هستند.
«بهروز رضوی»، نویسنده و گویندۀ قدیمی‌ترین برنامۀ رادیویی مرتبط با کتاب، با حضور در استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» به گفت‌وگو با «سروش صحت» نشست.
بازیگر فیلم سینمایی «زبان مادری» گفت: بسیاری از بازیگران پرکار امروز سینما از جمله شاگردان من بوده اند، من می دانم که آنها بازیگران قدر قدرتی نیستند اما سیستم سرمایه داری به نوعی پیش رفته که همه بازیها به آنها می رسد.
پس از آن که برخی از فعالان بخش نمایش خانگی، اعتراض‌هایی را نسبت به انتقال مسئولیت شبکه نمایش خانگی از سازمان سینمایی به صدا و سیما داشتند، امروز سیزده تشکل عضو خانه سینما در اطلاعیه‌ای باز دیگر به تقویض اختیارات به سازمان صداوسیما معترض شدند.
بهار کاتوزی نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما که علاوه بر تحصیل در رشته‌ی بازیگری، دکترای فلسفه را نیز کسب کرده است با حضور در استودیوی برنامه‌ی «کتاب‌باز» میهمان سروش صحت شد. او در این برنامه از ارتباط فلسفه و بازیگری خواهد گفت.
انتقاد «فاطمه گودرزی» از مدیران تلویزیون

چرا قصه‌های ضعیف را تصویب می‌کنید؟

بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون در خصوص اینکه چرا سریال‌ها آنقدر ضعیفند و بعضاً کیفیت مطلوبی ندارند گفت: این موضوع بخشی به انتخاب مدیران تلویزیون برمی‌گردد که چرا اصلاً همچنین قصه‌هایی را تصویب می‌کنند و باید ساخته شود.
گفت و گو با «کیمیا گیلانی» یکی از مجریان موفق تلویزیون

شانس دیده شدن در بازیگری را نداشتم

مرداد قدم در بیست و هشتمین بهار زندگی اش گذاشت. «کیمیا گیلانی» مدیریت صنعتی خوانده و به دو عرصه بازیگری و اجرا علاقه دارد به همین دلیل از یکی از مؤسسات مدرک بازیگری دریافت کرد و مدرک فن بیان و مدیریت ارتباط با مخاطبان را هم از یک مرکز دیگر گرفت. او همچنین مدرک دوبله دارد.
قسمت یازدهم سریال آقازاده به تهیه کنندگی، طراحی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، جمعه ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
سریال کیمیایی در یک قدمی تولید؟!

تدارک برای پخش سریال «جسدهای‌ شیشه‌ای» در زمستان

پس از مدت‌ها کش‌و‌قوس درباره تولید سریالی از رمان «جسدهای شیشه‌ای» نوشته مسعود کیمیایی، گویا قرار است طلسم کلید خوردن این محصول نمایش خانگی شکسته شود!