رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

قسمت پنجم مستند «بوی خون» با عنوان «مردان آهنین» با حضور امین تارخ منتشر می‌شود. در این قسمت، تارخ از سریال «آقازاده»، نقش حاج رضا و پدیده آقازادگی گفته است.
بینندگان پر و پا قرص آثار نمایشی پرهیجان، جذاب و اکشن با سریال «خانه امن» ارتباط برقرار کرده اند؛ سریالی به کارگردانی «احمد معظمی» که آخرین روزهای پخش خود از شبکه یک را سپری می کند و پربیننده ترین سریال فصل پاییز معرفی شد. «خانه امن» با جمعی از بازیگران حرفه ای و جدید به تهدیدات داعش و حمایت کشورهای غربی و کمک های مالی منطقه ای به این گروه تروریستی می پردازد.
پخش آخرین قسمت سریال «شرم» با بازی ابوالفضل پورعرب و اردلان شجاع‌ کاوه امشب به پایان می رسد.
تغییرات در مدیران

مدیر رادیو صبا انتخاب شد

شنیده می‌شود حمیدرضا افتخاری جایگزین سعید یوسف‌نیا به عنوان مدیر رادیو صبا انتخاب شده است.
تصویربردارى بخش تهران مجموعه تلویزیونی «دعوت نحس» که به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، با حضور بازیگران اصلی هم چون رضا توکلی و آرش مجیدی در حال انجام است.
رامبد جوان سرانجام بعد از نزدیک به دو سال پیش‌تولید فصل تازه «خندوانه» را آغاز کرد. همزمان لوکیشن تازه این برنامه در شرق تهران این روزها در حال آماده‌سازی است تا ضبط برنامه رامبد جوان آغاز شود.
برنامه «نقدسینما» جمعه ۵ دی ماه ضمن بررسی وضعیت معیشتی سینما در روزهای کرونایی به بررسی آثار داریوش مهرجویی کارگردان شناخته شده کشورمان می‌پردازد.