رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سیروس میمنت بازیگر سریال «نون.خ» گفت: در این روزها که صبح تا شب شاهد شنیدن اخبار بد و ناراحت کننده هستیم، توقع داریم که دیگر در این سریال ها مسائل ناراحت کننده ای را پخش نکند و از همکارانم عاجزانه تقاضا دارم دوربین ها و لوکیشن هایشان را از سرد خانه، بیمارستان و ... خارج کنند تا غم مردم را صد چندان نکنند.
با نزدیک‌شدن به قسمت‌های پایانی «پایتخت ۴»، فصل پنجم این مجموعه روی آنتن کانال فارسی آی‌فیلم می‌رود.
بستری شدن در بیمارستان؛

لری کینگ مبتلا به کرونا شد

مجری سرشناس آمریکایی بر اثر ابتلا به بیماری «کووید۱۹» در بیمارستان بستری شد.
سازندگان «خسته نباشید» سریال می‌سازند

بازگشت لیلا حاتمی به شبکه خانگی

شبکه خانگی این روزها به شکل بی سابقه پر از تولیدات جدید شده و روزی نیست که خبری از یک قرارداد و پروژه جدید در آن به گوش نرسد.

ماندانا سوری برای بسیاری یادآور سریال های قهوه تلخ و ویلای من و آیتم های طنز است ماندانا با سریال های طنز به شهرت رسید ولی درست زمانی که پیشنهادها به سمتش سرازیر شد و دقیقا در بزنگاهی که هر بازیگر سالها برای رسیدن آن تلاش می کند، فهمید که به ام اس مبتلا شده. در فضای پچپچه ای سینمای ایران این خبر خیلی زود دهان به دهان و دفتر به دفتر پیچید و نام ماندانا سوری از گزینه های ایفای نقش ها کنار گذاشته شد. ماندانا ماند و ام اس و فشار فزاینده مالی.
در حالی که این روزها تب سریال‌سازی در بین کارگردانان مختلف بالا گرفته، وی‌اودی‌ها هم سراغ چهره‌های تازه برای سریال‌سازی رفته اند و کارگردانان به اصطلاح هنری هم جذب این بازار پر رنگ و لعاب شده اند.
ارادت اهالی رادیو به سردار شهید؛

اهدای «نشان سلیمانی» به هنرمندان

​آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره «نشان سلیمانی» با تجلیل از برنامه‌سازان رادیویی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
دعای کمیل این هفته به همت هیئت رزمندگان اسلام با نوای میثم مطیعی و محمد حسین پویانفر از دو شبکه سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

خشایار راد بازیگر سریال «متهم گریخت» گفت: میزان تولیدات و به نسبت آن پیشنهادات کاری در این ایام بسیار کم شده است، هرچند که یک زمانی به دستور دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا کلاً فیلمبرداری ها تعطیل شده بود، اما بعد از مدتی با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت ها از سر گرفته شد.