اظهارات جدید صداپیشه جناب خان: مرد زشتی نیستم

محمد بحرانی گفت: چهره در بازیگری واقعا مهم است! خیلی بی‌تعارف بگویم اگر دوستی خواست بازیگر شود و یک نفر به او گفت که قیافه اصلا تاثیری ندارد، من با او موافق نیستم و نظرم این نیست.
تصویر اظهارات جدید صداپیشه جناب خان: مرد زشتی نیستم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان گفت: چهره در بازیگری واقعا مهم است! خیلی بی‌تعارف بگویم اگر دوستی خواست بازیگر شود و یک نفر به او گفت که قیافه اصلا تاثیری ندارد، من با او موافق نیستم و نظرم این نیست. این را من به عنوان کسی میگویم که از نظر خودم خیلی مرد زشتی نیستم، خیلی معمولی‌ هستم و قاعدتا خیلی چهره‌ ویژه‌ای ندارم.

وی اضافه کرد: من از شیراز وارد دانشکده‌ هنرهای زیبا شدم و خاطرم هست که همان ترم اول سر کلاس ما آمدند تا برای یک سریال بازیگر انتخاب کنند. همه‌ی ما کسانی که آن روز انتخاب نشدیم با یک حقیقت جدی مواجه شدیم که هیچ چیز از ما ندیدند و فقط قیافه‌ی ما را پشت آن نیمکت‌ها دیدند و انتخاب کردند.

به گفته بحرانی در حال حاضر هم کسانی که خیلی چهره‌ ویژه‌ای ندارند باید بدانند که برای آن‌ها یک مقدار سخت‌تر است. حتی شاید بیشتر از یک مقدار!

یعنی مواجهه‌ کارگردان‌ها و حتی مخاطبان اول با چهره‌ آدم‌ها است و طبیعی است که آدم‌های زیبا کار خیلی ساده‌تری دارند. خیلی باید بیشتر بدوند و خیلی باید زحمت بکشند تا یک ویژگی‌شان شاخص شود که جای چهره‌ زیبایی که ندارند را پر کند.

308685