رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

در برنامه کرونا فوتبال شبکه تیوا پخش خواهد شد؛

بر زندگی گابریل باتیستوتا پس از فوتبال چه گذشت؟

برنامه کرونا فوتبال این هفته پنجشنبه شبکه تیوا به مباحث جذابی از جمله اولین دریافت کننده برزیلی جایزه پسر طلایی و در عین حال اولین ناکام فوتبال حرفه ای، بازی نوستالژی بین تیم های ملی فرانسه و کرواسی جام جهانی 98  و جزئیات زندگی گابریل باتیستوتا پس از دوران پر افتخارش خواهد پرداخت.

همین چند روز پیش بود که رامبد جوان از پیش‌تولید فصل جدید خندوانه گفت اما تاریخ پخش آن را عنوان نکرد.

احمد رسول‌زاده یکی از مهره های بزرگ دوبله ایران است که صدایش به این زودی ها فراموش نمی شود. صدای به یادماندنی «اسدلله‌خان» با بازی محمدعلی کشاورز در سریال «پدرسالار» را کمتر کسی از یاد برده است. این صدا به دوبلور پیشکسوت ایران ـ احمد رسول‌زاده ـ تعلق دارد.
نسخه ویژه نابینایان با صدای ستاره اسکندری؛

«خانه دوست کجاست» را بشنوید

ستاره اسکندری فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست» ساخته عباس کیارستمی را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

نوسانات بازار بورس این روزها باعث تردید و نگرانی بسیاری از سهامداران شده است به نحوی که برخی به دلیل عدم ناآگاهی از این بازار و تحت تاثیر اخبار منفی سرمایه خود را از دست داده و یا در دوراهی خرید و فروش سهم خود قرار دارند. 

عزت الله مهرآوران بازیگر سریال «بچه مهندس 4» گفت: وضعیت بسیار بد است و من آینده سیاهی را برای تئاتر متصور هستم، هنرمندان تئاتر توقع زیادی از زندگی ندارند، این را همان روز اولی که تئاتر را انتخاب کردند، به اثبات رساندند.
رئیس اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران اعلام کرد:

بازرسی نامحسوس هفتگی از آرایشگاه ها و برخورد جدی با متخلفین

موضوع تخلف و فروش شیشه در برخی آرایشگاه های زنانه به بهانه لاغری به یکی از چالش های این حوزه تبدیل شده که سلامت زنان به عنوان رکن اصلی خانواده را در معرض خطر قرار می دهد که نیازمند توجه و افزایش نظارت از سوی مسئولان مربوطه است.
برنامه «رادیو فیلم» جمعه این هفته فیلم سینمایی «مرهم» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد را پخش می کند.
تیوا پشت پرده متخلفان برخی فروشگاه های زنجیره ای را گزارش می دهد:

از حرف تا عمل در مبارزه با گرانفروشی

شاید شما نیز در مراجعه به برخی فروشگاه ها با این مساله مواجه شده اید که قیمت محصولات با قیمت درج شده بر روی قفسه فروشگاه با هم متفاوت است و یا وزن کالای خریداری شده کمتر از میزانی است که بر روی آن درج شده که این موضوع مصداق بارز گران فروشی و کم فروشی است که نیازمند برخورد جدی با متخلفان به ویژه در شرایط موجود کشور است.