رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

پایتخت ۷ سال آینده

آغاز ساخت ادامه «پایتخت ۶ »

سیروس مقدم گفت: در تلاشیم ادامه «پایتخت۶» را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالا قسمت‌های باقیمانده آن که ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته خواهد شد.
​مسابقه تلفنی «دو در دو» با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط اجتماعی، ارتقای دانش عمومی و تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان از دوشنبه ۲۲ دی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.
کارشناس بازار سرمایه در برنامه تیوا بورس مطرح کرد:

قیمت گذاری دستوری کارشناس یکی از عوامل اصلی افت بازار بورس در هفته گذشته



کارشناس بازار سرمایه در برنامه تیوا بورس قیمت گذاری دستوری را یکی از عوامل اصلی افت بازار بورس در هفته گذشته عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود که اگر تصمیم جدی برای حمایت از بازار و رفع دغدغه سهامداران  گرفته نشود این وضعیت کماکان ادامه داشته باشد.
حرف های «سعید» درباره «بیگانه ای با من است»

گپی با «سامرند معروفی»

می گوید در رشته گرافیک تحصیل کرده، آن هم زمانی که به واسطه شغل پدرش ساکن اصفهان بودند و رشته سینما در مقطع هنرستان در آن شهر وجود نداشت.
کارشناس بازار بین الملل در برنامه بورس نامه شبکه تیوا مطرح کرد:

شیوع بیماری کرونا عامل اصلی افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی


کارشناس بازار بین الملل گفت: ممکن است سرعت بهبود اقتصاد در کشورهای مطرح از چیزی که ماه‌های گذشته برای سال 2021 پیش بینی کرده بودند، به دلیل شیوع مجدد بیماری کرونا کندتر اتفاق بیفتد که همین موضوع جذابیت طلا برای بسیاری از سرمایه گذاران را بیشتر  کرده و باعث رشد قیمت آن در این بازار می شود.

افغان ها و تاجیک ها ببینند

پخش «غلامرضا تختی» از «آی فیلم»

فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی، پنجشنبه ۱۸ دی برای اولین بار از شبکه آی‌فیلم در کشورهای افغانستان و تاجیکستان نمایش داده می‌شود.