طلسم پخش «87 متر» شکسته شد

سریال 87 متر جدیدترین ساخته کیانوش عیاری کارگردان سرشناس کشورمان بعد از سالها دوری از تلویزیون است که مراحل ساخت آن از سال 1396 آغاز شده و از 9 مرداد ماه ساعت 22:15 دقیقه روانه آنتن شبکه یک سیما می شود.
تصویر طلسم پخش «87 متر» شکسته شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال 87 متر به کارگردانی کیانوش عیاری با حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در مسیر پخش از تلویزیون قرار گرفت.

سریال 87 متر جدیدترین ساخته کیانوش عیاری کارگردان سرشناس کشورمان بعد از سالها دوری از تلویزیون است که مراحل ساخت آن از سال 1396 آغاز شده و به زودی به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

صفحه رسمی سریال 87 متر، از لوگوی این سریال با طرحی از روژان ایرجی و چهره علی دهکردی در نقش علیرضا پوردورانی رونمایی کرد.

قسمت اول سریال در 40 قسمت از 9 مرداد ماه ساعت 22:15 دقیقه، جایگزین سریال دودکش 2 در شبکه یک سیما خواهد شد.

سریال 87 متر به نویسندگی کیانوش عیاری داستان پرونده های قضایی مربوط به مشکلات مستغلات و مسکن را روایت می کند.

در خلاصه داستان سریال 87 متر آمده است: علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، 2 دختر و پسرش، خانه ای را از فروشنده ای به نام فرج ناصری خریداری می کنند اما روز اسباب کشی متوجه می شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و 2 دخترش صبح زودتر از پوردورانی ها به خانه رسیده اند و وسایلشان را در خانه گذاشته اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می شود....

بازیگران سریال 87 متر علی دهکردی، فریبا کامران، مهران رجبی، شهین تسلیمی، فریده سپاه منصور، حسین سلیمانی، دیبا زاهدی، سعید پیردوست، شبنم عرفی نژاد، مانی صدیقی، عرفان آصفی، سونیا سنجری، نیما نوری زاده، الهه خادمی و...هستند.

326725