مصدومیت «حسین محجوب» جشن سربرون را تعطیل کرد

تهیه کننده سریال «جشن سربرون» گفت: چند روزی کار تصویربرداری تعطیل بود به این خاطر که آقای محجوب بازیگر اصلی است و در سکانس های باقی مانده بیشترین حجم بازی مربوط به او است اما تا پایان هفته ضبط از سر گرفته می شود.
تصویر مصدومیت «حسین محجوب» جشن سربرون را تعطیل کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، «حسن نجاریان» تهیه کننده سریال «جشن سربرون» درباره مصدومیت یکی از بازیگران اصلی این سریال حین تصویربرداری گفت: متاسفانه مدتی است که آقای حسین محجوب که بازیگر اصلی سریال است حین سوارکاری دچار مصدومیت و آسیب از ناحیه دنده شده است که به امید خدا شرایط شان مساعد می شود و تا پایان این هفته می توانند مقابل دوربین روند.

وی ادامه داد: آقای محجوب سوارکار حرفه ای هست اما خب برخی مواقع اتفاق هایی می افتد که قابل پیش بینی نیست.
این تهیه کننده همچنین بیان داشت: چند روزی کار تصویربرداری تعطیل بود به این خاطر که آقای محجوب بازیگر اصلی است و در سکانس های باقی مانده بیشترین حجم بازی مربوط به او است.

نجاریان افزود: حدود یک ماه در لوکیشن خاوران هستیم و بعد از آن به شهرک غزالی می رویم. صالح میرزا آقایی، فرخ نعمتی،‌ محمود پاک نیت نیز از بازیگرانی هستند که در این لوکیشن ها بازی دارند.

وی ادامه داد: همچنین بازیگران جدیدی قرار است به گروه اضافه شوند که از میان چهره های غیر معروف هستند و در نقش انگلیسی ها بازی می کنند.

این تهیه کننده درباره زمان پخش سریال نیز گفت: بناست که یک ماه بعد از پایان تولید پخش مان آغاز شود و به شبکه پیشنهاد دادیم این سریال را به صورت هفتگی پخش کنند چون معتقدیم با این شیوه بیشتر دیده می شود.

در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت میکند. زخم های کهنه سر باز می کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت میکنند. درگیری ابعاد بزرگتری می یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می کند.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری ، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، نادر فلاح، بیوک‌میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی، رضا سیدی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

این سریال به کارگردانی مجتبی راعی تهیه و تولید شده است.

330923