رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

در مسابقه «هفت خان» اتفاق افتاد:

ماجرای دعوای یک شهروند با «محمدرضا گلزار»

یک تماس اشتباهی در نهمین قسمت مسابقه اینترنتی «هفت خان» با اجرای محمدرضا گلزار باعث بیدار کردن یک شهروند در ساعت ۱۲ شب و اعتراض وی شد.

اکبر تحویلیان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از آخرین وضعیت تولید فصل چهارم این سریال خبر داد که در این اثر دارا حیایی یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند.

نگارش سریال «شهید بروجردی» توسط حسین تراب‌نژاد به تهیه‌کنندگی علی آشتیانی پور در مرکز سیمافیلم آغاز شد.
پرونده یکی از سریال های پربحث سال های اخیر تلویزیون سرانجام در آخرین ساعات یکشنبه ـ سوم خرداد ماه ـ بسته شد. «احضار»؛ سریالی که پس از سال ها با داستانی جدید بار دیگر گونه پرمخاطب ماورایی را نشانه رفته بود و البته پیام جدیدی نسبت به آنچه در سال های گذشته در سریال های این ژانر شاهد بودیم را به مخاطبش ارائه نمی داد.
واکسیناسیون سه هزار نفر از کارکنان صدا و سیما از آن دست خبرهایی است که حاشیه ساز و با واکنش‌های انتقادی بسیاری روبه رو شده است به خصوص آنکه هنوز برخی از گروه‌های اولویت دار واکسن کرونا را تزریق نکرده اند.
حبیب خزایی‌فر آهنگساز سریال «زخم کاری» لحظاتی از ضبط موسیقی سریال با همراهی گروهش را منتشر کرد که در این اثر «جواد عزای» یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند.
بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها سریال "روزهای آبی" را روی آنتن دارد، به بیمارستان مراجعه کرده اما حالش خوب است و جای نگرانی وجود ندارد.
معاون اول رییس جمهوری و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه صدا وسیما طبق روال گذشته تحریف و تخریب را ادامه می‌دهد، نوشت: من می خواهم از عواملی بگویم که مسبب بحران‌های امروز ایران هستند.
کار کردن با مسعود کیمیایی و مهدی فخیم‌زاده لذت خاص خودش را دارد. بنده ارادت خاصی به وی دارم و بابت راهنمایی‌کردن من تا آخر عمر مدیون این بزرگان سینمای ایران هستم.

اشتباه مسلم مجری یک برنامه تخصصی موسیقی در تلویزیون،‌ هر چند در گام نخست تنها صورت یک «گاف» غیرقابل توجیه را داشت اما در گام دوم صورت «دروغ» به خود گرفت و این یکی نیازمند یک واکنش رسمی است.

مجری خندوانه به خاطر یک بی ملاحظگی که در قسمت اخیر این برنامه به وجود آمد و باعث دلخوری نویسندگان شد، عذرخواهی کرد.
گفت‌وگو با مریم سرمدی، بازیگر سینما و تلویزیون؛

بازیگر شیدهِ «احضار»: مادران تلویزیون، متاسفانه واقعی نیستند

مریم سرمدی، بازیگر سریال «احضار» با کارگردانی علیرضا افخمی، معتقد است که در چند سال گذشته، هیچ کارکتر مادر متفاوتی در سریال‌های تلویزیون وجود نداشته است و شیده متفاوت‌ترین نقش مادر در سریال‌های تلویزیونی است.
شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر برنامه «دست در دست» را در روز عید و تعطیلی پس از آن با حضور مهمانان مختلف و بخش‌های متنوع در چهار قسمت ویژه روانه آنتن می‌کند.