رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

ستاره پسیانی به گروه بازیگران سریال عاشقانه – تاریخی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی پیوست.
یافته‌های نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد ۳۵.۴ درصد مردم در زمستان ۱۳۹۹ شنونده‌ برنامه‌های رادیو بوده‌اند که از میان شبکه‌های رادیویی رادیو آوا با ۱۶.۱ درصد و رادیو جوان با ۱۴.۷ درصد پربیننده‌ترین شبکه‌های رادیویی اند.
تهیه‌کننده سریال «صبح آخرین روز»:

زنجان، مهد هنرمندان خلاق و مستعد است

تهیه‌کننده سریال «صبح آخرین روز» گفت: تفاوت چندانی بین بازیگری هنرمندان استانی و ملی در سریال «صبح آخرین روز» مشاهده نمی‌شود.

سریال فرندز یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی است که برای ده سال مهمان خانه‌های بسیاری از علاقه‌مندان شد و لبخند بر لب میلیون‌ها نفر آورد و همچنان طرفداران زیادی در سرار جهان دارد.
مریم نشیبا که بسیاری او را با اجرای برنامه «شب بخیر کوچولو» می شناسند، پس از گذراندن دوره ابتلاء به ویروس کرونا، به تازگی به رادیو بازگشته است.
دومین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در خصوص برنامه‌های رمضانی صداوسیما منتشر شد و بر اساس آن، ۸۱.۷ درصد بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان سریال‌های تلویزیون، «احضار» شبکه یک و «یاور» شبکه سه به ترتیب با ۴۹.۷ و ۴۹.۳ درصد مخاطب و رضایت ۶۸.۹ و ۸۱.۳ درصد در حد زیاد در رتبه‌های اول و دوم سریال‌های رمضانی قرار گرفتند.
مستند «میراث کهن» تولید جدید شبکه مستند سیما با موضوع معرفی پرونده های میراث فرهنگی ناملموس ثبت شده در سازمان جهانی یونسکو از روز شنبه 8 خردادماه  ساعت 19  روی آنتن می‌رود.
مستند «آن روز» با هدف روایتی از حضور شهید سپهبد قاسم سلیمانی در پشت صحنه فیلم سینمایی ۲۳ نفر پنجشنبه ۶ خرداد روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
نماینده و رابط معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با صدا و سیما، از شروع برنامه‌های درسی مدرسه تلویزیونی ایران برای دانش‌آموزان ابتدایی از ابتدای تابستان خبر داد.