رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سوال جالب خانم بازیگر از رامبد جوان؛

آن چه در برنامه شب گذشته «خندوانه» گذشت

شب گذشته رامبد جوان در برنامه «خندوانه» میزبان بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون بود و از دلایل ساخت سری جدید خندوانه گفت.

به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)؛

برپایی نمایشگاه مجازی هنری «سرّ نهان»

نمایشگاه مجازی نقاشی عکس و گرافیک «سرّ نهان» به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در سایت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برپا خواهد شد.
پخش قسمت ششم یکشنبه هفته آینده؛

خلاصه پنج قسمت اول «زیرخاکی» را امشب ببینید

چهارشنبه شب به جای قسمت ششم «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا خلاصه پنج قسمت ابتدایی این سریال روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
تیزر قسمت چهاردهم عاشقانه سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری هر چهارشنبه ساعت 20:00 از نماوا به پخش می رسد.
همرفیق که در ماه‌های اخیر با فراز و نشیب‌ها و حاشیه‌هایی همراه بوده، قرار است در تابستان هم ادامه پیدا کند. اگرچه جانشین شهاب در این برنامه یک چهره باورنکردنی است.
سریال (گیله وا) به کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری ساخته شده است و قرار است از شبکه آی فیلم فارسی پخش شود.
پخش «می‌خواهم زنده بمانم» پنج‌شنبه ۸ صبح؛

توزیع سریال توقیف شده پرطرفدار شبکه خانگی

پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» که به خاطر برخی اختلاف نظرها به تاخیر افتاده بود با مساعدت و جلب نظر نهادهای ناظر انجام می شود.

سروش صحت بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که آثار ارزشمندی در این حوزه از خود به جا گذاشته است قرار است بار دیگر کارگردانی را به شیوه متفاوت تجربه کند و برای شبکه نمایش خانگی نیز سریال بسازد اما این دفعه تصمیم دارد تا با حضور چهره های تازه سینما و تئاتر کار را پیش ببرد.
اثر جدید مهدویان در آستانه توزیع در شبکه خانگی؛

«زخم کاری» را زیر 15 ساله ها نبینند

سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، روز جمعه ۱۴ خرداد با رده‌بندی سنی ۱۵+ منتشر خواهد شد.
معاون ساترا خطاب به رییس سازمان سینمایی:

«قورباغه» را شما رفع توقیف کردید؟

علی سعد معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) نسبت به اظهارنظر رئیس سازمان سینمایی درخصوص رفع توقیف چند فیلم واکنش نشان داد.
مستند چهار قسمتی «آغازگر یک پایان» درباره زندگی شهید محمدباقر صدر به کارگردانی امید حسن زاده و تهیه کنندگی مهدی مطهر از فردا چهارشنبه ۱۲ خرداد از شبکه یک سیما پخش می‌شود.