رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

از دیشب و با آغاز پخش فصل جدید «دورهمی» آنتن شبانه شبکه نسیم برای چهار شب در هفته در اختیار مهران مدیری و در سه شب دیگر در اختیار «خندوانه» رامبد جوان خواهد بود.
شورای اطلاع رسانی دولت با صدور اطلاعیه‌ای با بیان اینکه شیوه تشخیص موارد اتهامی وعدم پاسخ ازسوی سازمان صداوسیما یک نوع رفع تکلیف بوده و دولت آن را به رسمیت نمی شناسد، اعلام کرد که در جهت شفاف سازی و پاسخگویی، استفاده از سایر ظرفیت های رسانه ای را برای خود محفوظ می داند.
دومین روز از چهارمین دوره کنسرت‌های آنلاین «برخط ماه و نوا» به صورت آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی برگزار شد.
مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون از جزییات جدیدترین سریالی که در آن به ایفای نقش می‌پردازد و «جزر و مد» نام دارد، خبر داد.
مهران مدیری در اولین قسمت از سری جدید «دورهمی» که در قالب مسابقه روی آنتن شبکه نسیم رفت، در واکنش به ابهامات مطرح‌شده درباره کپی بودن این برنامه تأکید کرد جزءبه‌جزء این برنامه کپی است.
بازیگر فیلم سینمایی «خروج» گفت: حتما در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد و مناظره‌های انتخاباتی را پیگیرانه تماشا می‌کنم. امیدوارم رییس جمهور آینده به بخش فرهنگ و هنر این مملکت بهای بیشتری بدهد.
نقش های مورد علاقه بازیگر زن آثار کمدی؛

هم کلام با «مرجانه گلچین»

مرجانه گلچین گفت: نقش‌هایم در «شاهگوش» و «بزنگاه» را خیلی دوست دارم. چون بعد از ۹سال دوری از دنیای بازیگری در بزنگاه با یک نقش کمدی به صحنه برگشتم و در شاهگوش هم همکاری با آقای میرباقری ارزشمند بود.
سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در روز شنبه ۲۲ خرداد برگزاری می شود و موضوع این مناظره بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته «دغدغه‌های مردم» خواهد بود.