رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سریال 87 متر جدیدترین ساخته کیانوش عیاری کارگردان سرشناس کشورمان بعد از سالها دوری از تلویزیون است که مراحل ساخت آن از سال 1396 آغاز شده و از 9 مرداد ماه ساعت 22:15 دقیقه روانه آنتن شبکه یک سیما می شود.
نگاهی به سری جدید سریال دودکش؛

«دودکش2» کمدی موقعیت در بستری کاملاً وطنی!

یکی از اصلی ترین شاخصه های سریال «دودکش2» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی، ظرفیت های وطنی مورد استفاده قرار گرفته و شوخی ها و مراوداتی با خاستگاه کاملاً ایرانی است. نکته ای که برخی از سریال سازان بویژه در تولیدات کمدی از آن غفلت می ورزند و طبعاً گرفتار آسیب هایش نیز می شوند.
مایکل بی. جردن، ستاره مشهور هالیوود، پروژه ساخت یک سریال محدود با محوریت ماجراهای سوپرمن سیاه‌پوست را برای اچ.بی.او مکس/HBO Max کلید زده است
عبدالله روا مجری گزارشگر ورزشی که پنجشنبه ۳۱ تیرماه برای گزارش زنده از المپیک ۲۰۲۰ راهی توکیو شده بود، به محض ورود به کشور ژاپن تست کرونایش مثبت و راهی قرنطینه شد.
تکرار فصل‌های مختلف سریال «پایتخت» پرمخاطب در طول سال به بهانه‌های گوناگون، از شبکه‌های تلویزیون روی آنتن می‌رود و مخاطبان بارها شاهد پخش این مجموعه خواهند بود.
هرچه این سریال به جلو حرکت می‌کند، بیشتر در دام کلیشه‌های تصنعی رفتار و گفتار بازیگران فرو می‌رود و مؤلفه بسیار مهمی که در این دست تولیدات به‌شدت در ذوق می‌زند یعنی دست‌کم گرفتن هوش مخاطب، بیشتر برجسته و داستان لوث می‌شود.
منتقد سینما و تلویزیون گفت: در فصل نخست ظرفیت پردازش مسائل خانوادگی و اجتماعی با رویکرد طنز بسیار گویاتر، پویاتر و مقبول تر از فصل دوم بود. در مجموع با توجه به قسمت‌های پخش شده در دودکش۲ فصل نخست این سریال پربارتر بود.

مجری مطالبه‌گر تلویزیون که می‌گوید به سبب احوال شخصی و جسمی، در جزیره کیش زندگی می‌کند، گفته است که می‌خواهد مطالبه‌گری را در اینستاگرام ادامه دهد و در اولین لایو خود به دفاع از طرح توریسم درمانی "سرمایه‌گذاران جزیره کیش" پرداخت.