رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سریال نمایش خانگی «ناجورها» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی از اوایل تیرماه وارد مرحله پیش تولید شده است.
احسان علیخانی با روایت خاطره ای، روزهایی را در کنار زنده یاد حمیدرضا صدر مرور می کند که برایش باور عجیبی از مرگ را تداعی کرده بود و می گوید: باور عمیق آدم ها چیز عجیبی است، حتی در مورد مرگشان!
تهیه‌کننده سریال پرمخاطب «خانه امن» گفت: پس از پخش فصل اول این سریال و استقبال کم‌نظیر بینندگان و درخواست مخاطبان، فصل دوم سریال ساخته می‌شود.
صدور مجوز نمایش برای قسمت‌های اخیر سریال «زخم‌کاری» زمینه‌ساز حاشیه‌هایی شد که بیش از هر چیز نشان‌ دهنده فقدان شفافیت در حوزه تولید و عرضه محصولات شبکه خانگی بود.
فیلمبرداری بخش‌های دریا و خرابه‌های هلنی سریال «سلمان فارسی» در شاهرود به پایان رسید و فیلمبرداری فصل جدید این سریال به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری که محصول جدید مرکز سیمافیلم است در بخش عَموریه در جلفا آغاز می‌شود.
انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه صدای فرزاد فرزین بر روی تیتراژ یکی از سریال ها، این پروژه را برای پخش با مشکل مواجه کرده است، حاکی از حاشیه ای جدید برای شبکه نمایش خانگی است.
زندگی حرفه ای استاد عباس جمال پور از قاب «حکایت دل» شبکه چهار سیما، دوشنبه بیست و هشتم تیرماه پخش خواهد شد.

دردسرهای جدیِ سریال‌های نمایش‌خانگی؛

«میدان سرخ» نیامده دچار ممیزی شد

سریال «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به نظر می‌رسد در نزدیکی پخش از فیلیمو زیر تیغ سانسور رفته است.
شبکه نسیم با سری جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» به استقبال اعیاد قربان و غدیر می‌رود.

شهاب عباسی بار دیگر با همان تجربه خنده بازار در سری جدید «دست انداز» به شبکه نسیم برگشته تا شمایل متفاوت از برنامه های طنز تلویزیونی را برای مخاطب ترسیم کند.
بازیگر یکی از سریال‌های تلویزیونی در حال پخش از صدا و سیما اعلام کرد حدود ۱۰ قسمت از این سریال تلویزیونی حذف شده است. این مساله به معنای حیف و میل چند میلیاردی از بودجه رسانه‌ای است که پیش از آغاز تولید یک سریال یا حتی برنامه‌ای کم اهمیت،‌دهها اهرم کنترلی برای بررسی اثر و حذف و اضافه آن دارد.