رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

امیرحسین صدیق درباره اجرای برنامه‌ای با محوریت کتاب گفت: قصد داریم با ناشران و نویسندگان گپ و گفت داشته باشیم و از فضای رایج تلویزیون که بیشتر از چهره‌های شناخته شده استفاده می‌کنند، فاصله بگیریم.
در روزهای اخیر جمعی از هنرمندان از جمله رضا رشیدپور نسبت به واکسیناسیون علیه کرونا در جزیره کیش با هدف تبدیل آن جزیره به قطب گردشگری واکسن توضیحاتی ارائه کردند.
مرکز تحقیقات صدا و سیما با انتشار نظرسنجی سریال‌ها در نیمه دوم خرداد ۱۴۰۰ فصل دوم مجموعه «زیرخاکی» را با ۴۵.۲ درصد مخاطب و رضایت حدود ۷۸.۹ درصد، به عنوان سریال پرمخاطب تلویزیون اعلام کرد.
هفتمین قسمت از فصل دوم سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد روز گذشته بیست و سوم تیر ماه وارد شبکه نمایش خانگی شد.
پیمان عباسی نویسنده سریال های «ارث بابام»، «لژیونر»، و فیلم های «مرد نقره ای»، «توفیق اجباری» معتقد است: توقعات مخاطب از تلویزیون در صداقت و حال خوب خلاصه می شود.
به دلیل علاقه اش درس خوانده، شاگرد استاد حمید سمندریان بوده، تئاتر کار کرده، فیلم کوتاه ساخته و منشی صحنه بوده و زبان خارجی هم بلد است و همه این ها را لازمه کارش می‌داند.
شبکه های سه و ورزش سیما همزمان با آغاز المپییک توکیو ویژه برنامه‌هایی با عنوان «المپیک ۲۰۲۰» را به روی آنتن می برند. اجرای ویژه برنامه شبکه سه به پیمان یوسفی واگذار شده و جواد خیابانی نیز برای اجرای برنامه از محل برگزاری رقابت ها به توکیو اعزام می شود.
در هفتمین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی «محاکات» با اجرای منصور ضابطیان، یک بازیگر و در هشتمین قسمت یک نویسنده به عنوان کارشناس مهمان حضور دارند.