بهنام تشکر و هومن برق‌نورد با «دزد و پلیس» روی آنتن

مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» با بازی بهنام تشکر و هومن برق‌نورد و به کارگردانی سعید آقاخانی از امشب مهمان اردوزبانان شبکه سحراست. 
تصویر بهنام تشکر و هومن برق‌نورد با «دزد و پلیس» روی آنتن

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، سریال طنز « دزد و پلیس» به نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و مهراب قاسم‌خانی، ماجرای خلافکاری معروف و سابقه دار به نام ناصر کاظمی است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک تصادف بر سرش حافظه خود را از دست می دهد و شخصیت متفاوتی پیدا می کند.

ناصر در ادامه ترس و واهمه افراد از او درمی یابد از اعضای باند بزرگ قاچاق مواد مخدر مخفوف و خطرناک است و در صدد جبران اشتباهات خود برمی آید.

بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی، حمید لولایی، مجید مشیری، عزت‌الله مهرآوران، مرجانه گلچین، بیژن بنفشه‌خواه، امید روحانی، بیوک میرزایی، مهوش وقاری، بهناز سلیمانی، رضا کریمی، اصغر حیدری، بیژن رحمانی، خشایار راد، بهروز مهدوی، کمند امیرسلیمانی و ... از نقش آفرینان این مجموعه تلویزیونی جذاب هستند.

«دزد و پلیس» به تهیه کنندگی محسن چگینی و مدیریت دوبلاژ فرزاد مشعوف، از امشب 25 مهرماه هر روز ساعت 16 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

365957